Singeltråden

Medan ni rabblar massa rappakalja här så är jag i thailand from i övermorgon. :D ska bli så vansinnes skönt med värme och SOL!!! mer än 4 timmar per dag. :) se massa bruna sköna kroppar, glada och leende människor samt känna värmen mot min egen hud. mmm.........så najs! :D :hihi

Medan ni rabblar massa rappakalja här så är jag i thailand from i övermorgon. :D ska bli så vansinnes skönt med värme och SOL!!! mer än 4 timmar per dag. :) se massa bruna sköna kroppar, glada och leende människor samt känna värmen mot min egen hud. mmm.........så najs! :D :hihi

Själv är jag uppvärmd och brunbränd :D Hemma från och med igår! Härligt land och människor! NJUT och ladda batterierna!

Jag är inte alls avis!! Ha så trevligt och tänk inte på att vi traskar runt här hemma i snöslasket.

Men jisses vad ni skriver! Har ni inget annat att göra om dagarna? :tungan

Have fun och skänk en tanke till oss härhemma emellanåt iallfall =)

*/ ?>
Nyheter
KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Back