Singeltråden

haha du har rätt faktiskt. Men man kan ju alltid försöka lite, även om man aldrig lyckas via NÄTET som jag så många gånger påpekar. Nää jag ska nog köra en drysen och ragga på ica imorgon för det. För de var väl han som var ica raggaren?

jag gjorde misstaget för ett tag sen att ragga i kassan. DUMT, MYCKET DUMT, rent helvete att bli av med henne sen och då ingick inte ens borrande i det. Blev värsta stalkern efter det.

jag gjorde misstaget för ett tag sen att ragga i kassan. DUMT, MYCKET DUMT, rent helvete att bli av med henne sen och då ingick inte ens borrande i det. Blev värsta stalkern efter det.

Jag tänkte ju då ta en affär som jag inte brukar dagligen ;) får ny arbetsort 1 feb undrar om man ska in på ena macken för där vet jag de finns en singel. Slowroller borde ju veta om hon är vettig för jag tror han är stammis där :)

För mig funkade det utmärkt att fråga tjejen i kiosken om telefonnummer som ledde till borrning helgen därpå.

Jag tänkte ju då ta en affär som jag inte brukar dagligen ;) får ny arbetsort 1 feb undrar om man ska in på ena macken för där vet jag de finns en singel. Slowroller borde ju veta om hon är vettig för jag tror han är stammis där :)

Jag är bara in där och köper snus när klockan är sent så jag kan nog inte vara till någon större hjälp.

E inte i affären så ofta men mitt misstag var att ge henne nummret för fort, fick ju telefonterror halva nätterna och sen nån dag stog hon utanför tomten, då gick jag från vänligt till jävligt förbannat be henne fara, sen dessa har det vatt nästantyst.

E inte i affären så ofta men mitt misstag var att ge henne nummret för fort, fick ju telefonterror halva nätterna och sen nån dag stog hon utanför tomten, då gick jag från vänligt till jävligt förbannat be henne fara, sen dessa har det vatt nästantyst.

hahaha, men ärligt så kan man ju aldrig nånsin veta ifall de är ett freak även om man varit där ett par gånger. Hade jag varit dig hade jag borrat och sen bett henne dra. =) eller du var rädd för att bli farsa med?

hahaha, men ärligt så kan man ju aldrig nånsin veta ifall de är ett freak även om man varit där ett par gånger. Hade jag varit dig hade jag borrat och sen bett henne dra. =) eller du var rädd för att bli farsa med?

Stalkers kan vara riktigt jävla jobbiga, och de blir definitivt inte bättre efter att man knullat dem.

Japp.
Ta aldrig med hem första gångerna. Om man dessutom vet att det bara är ett engångsknull kan man undvika att säga vad man heter med. :D

Som hej, jag heter gunnar och jag är jätteintresserad av dig. När du är färdig och hon tvättar av sig för att sova sked med dig så klär du på dig snabbt åt helvete och ringer taxin för att sen åka en lugn och go färd hem... True story

Som hej, jag heter gunnar och jag är jätteintresserad av dig. När du är färdig och hon tvättar av sig för att sova sked med dig så klär du på dig snabbt åt helvete och ringer taxin för att sen åka en lugn och go färd hem... True story

Haha, ska man smita så är det ju bättre att få doppet avklarat på pubtoan. ;)

Mjaa, lite hygienisk måste man ju vara pubtoan är alltid äcklig speciellt vid 2-3 på natten. De var en kompis som gjorde så kan vi säga.

Ja, så sent brukar den vara både nerspydd och nerpissad. Får fixa det tidigare, sen kan man dricka öl i lugn och ro efter att ha fått knullat gjort. :D

Ja, så sent brukar den vara både nerspydd och nerpissad. Får fixa det tidigare, sen kan man dricka öl i lugn och ro efter att ha fått knullat gjort. :D

Haha ja sant, men de var ju de här med stalkingen. Sticker man när de är i underläge helt nakna på dass så har man långt försprång.

Skyll dig själv som knullar dom då..

De brukar oftast inte ha så värst tydliga stalkerdrag när man träffar dem de första gångerna. Det kommer efter ett tag. Men efter att ha gått på ett par minor så har jag blivit rätt bra på att nosa reda på det och hålla mig jävligt borta från dem.

De brukar oftast inte ha så värst tydliga stalkerdrag när man träffar dem de första gångerna. Det kommer efter ett tag. Men efter att ha gått på ett par minor så har jag blivit rätt bra på att nosa reda på det och hålla mig jävligt borta från dem.
Den som lever han lär..

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...