Singeltråden

Medan ni rabblar massa rappakalja här så är jag i thailand from i övermorgon. :D ska bli så vansinnes skönt med värme och SOL!!! mer än 4 timmar per dag. :) se massa bruna sköna kroppar, glada och leende människor samt känna värmen mot min egen hud. mmm.........så najs! :D :hihi

Medan ni rabblar massa rappakalja här så är jag i thailand from i övermorgon. :D ska bli så vansinnes skönt med värme och SOL!!! mer än 4 timmar per dag. :) se massa bruna sköna kroppar, glada och leende människor samt känna värmen mot min egen hud. mmm.........så najs! :D :hihi

Själv är jag uppvärmd och brunbränd :D Hemma från och med igår! Härligt land och människor! NJUT och ladda batterierna!

Jag är inte alls avis!! Ha så trevligt och tänk inte på att vi traskar runt här hemma i snöslasket.

Men jisses vad ni skriver! Har ni inget annat att göra om dagarna? :tungan

Have fun och skänk en tanke till oss härhemma emellanåt iallfall =)

Nyheter
Flera stora stjärnor till 2025 års Gotland Grand National!

David Knight, Ducati Åre...

Ny Brutale från MV Agusta

Italienska motorcykeltillve...

Indian Motorcycles bryter sig loss

Screenshot Polaris Inc h...

YAMAHA TRACER 7 OCH TRACER 7 GT Y-AMT

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Stark Varg SM – Världens starkaste supermoto!

Det har tisslats och tassla...

KTM är tillbaka!

Dags för ”Tracking” med fot...

Stark Varg SM – Världens starkaste supermoto!

Det har tisslats och tassla...

ZX Moto gör en Honda-lik retromodell

Screenshot Titta bakåt u...

Nya Ducati Multistrada V4 Rally

Pressrelease från Ducati (B...

MV Agusta bekräftar ny Brutale

MV Agusta har avslöjat en d...

Back