Singeltråden

jag har ju en förklaring till varför jag sitter här en lör kväll , men hur kommer det sig att ni gör det :)

Ensam & pank, ingen bra kombination. :D

Näe, men polarna är ett dera på jobb eller tofflar, och jag äger inget garage att pilla på hojjen/bilen i. Finns inte mycket bättre att göra när man bara sitter i lägenheten och ugglar.
 
Är så sugen på ... att det mesta blir snusk.
(det här kommer jag att få ångra att jag skrev..)

Ja de är helt okej med mig. Man ska ju alltid tillfredställa kvinnan så jag lär väl va helt slut när du är nöjd. :D Men du behöver väl inte börja första dejten tycker jag
 
Ja de är helt okej med mig. Man ska ju alltid tillfredställa kvinnan så jag lär väl va helt slut när du är nöjd. :D Men du behöver väl inte börja första dejten tycker jag
Åh nej.. Krävs en del för det. Aldrig på första. Vadå tillfredsställa kvinnan? Man är väl två.. Är jag överst bestämmer jag.. ;-)
 
Åh nej.. Krävs en del för det. Aldrig på första. Vadå tillfredsställa kvinnan? Man är väl två.. Är jag överst bestämmer jag.. ;-)

Ojoj, du var mig en dominant rackare. Detta kan bli intressant. :D Men när hade du tid sade du ?
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top