Singeltråden

Jaha, nu har jag tagit mig i kragen och bestämt mig för att avsluta mitt medlemsskap i "Nunnornas förbund" en gång för alla, samt att inte döma alla killar för minsta lilla fel de gör och därmed dissa de. So, here I am, with open arms... Kommer ni och fikar? :crash :tungan

Meeehh.....ta en roadtripp hit vettja, på vägen hit hinner du fundera på allt det praktiska, garage med helt ok utrymme finns :) ska renovera både kök o sovrum så är du snabb kan du få välja luckor o tapeter....

Meeehh.....ta en roadtripp hit vettja, på vägen hit hinner du fundera på allt det praktiska, garage med helt ok utrymme finns :) ska renovera både kök o sovrum så är du snabb kan du få välja luckor o tapeter....

Haha kanske!

Mugge, nej i Gbg!

väldigt tjat om att ligga,men så är det sh också,den som var min största kärlek beslutade sig för att vara själv bara sådär,ligga är det minsta man tänker på,jag vill ha hela paketet,jo faktiskt.
inget fel med sex,men lite kräsen är man ändå,vill ju inte stoppa in den var som helst

Jaha, nu har jag tagit mig i kragen och bestämt mig för att avsluta mitt medlemsskap i "Nunnornas förbund" en gång för alla, samt att inte döma alla killar för minsta lilla fel de gör och därmed dissa de. So, here I am, with open arms... Kommer ni och fikar? :crash :tungan

Malmö är jag i varje dag så vi kan väl bestämma en dag för fika =)

För er som inte fått ligga i singeltråden... Rad tre... billigt som satan, bara o shoppa hem några till helgen :D

408256_267790909953141_100001667032544_692378_499560589_n.jpg

ica hajen det borde ju säga allt ;)
är det du som är billig eller stackarn som sitter i kassan ?

App app... jag jobbar inte på ICA och det var mer ett tips till er som kanske inte plockat upp nått vackert från singeltråden än. Sen är jag mer exklusiv än 55:- och betänk att det står engångsligg.. pysslar inte med sånt heller faktiskt.

haha ja jag ska bara skicka iväg mamma och pappa för de är de som har spisen. De har bubbelkar med. :D Men en romantisk kväll är alltid trevlig :D
Du låter som en kille med koll.. men det där med mamma o pappa kunde du ju ha skrivit på ett mer diskret sätt ha, ha!

Nyheter
Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!