Singeltråden

Jaha, nu har jag tagit mig i kragen och bestämt mig för att avsluta mitt medlemsskap i "Nunnornas förbund" en gång för alla, samt att inte döma alla killar för minsta lilla fel de gör och därmed dissa de. So, here I am, with open arms... Kommer ni och fikar? :crash :tungan

Meeehh.....ta en roadtripp hit vettja, på vägen hit hinner du fundera på allt det praktiska, garage med helt ok utrymme finns :) ska renovera både kök o sovrum så är du snabb kan du få välja luckor o tapeter....
 
Meeehh.....ta en roadtripp hit vettja, på vägen hit hinner du fundera på allt det praktiska, garage med helt ok utrymme finns :) ska renovera både kök o sovrum så är du snabb kan du få välja luckor o tapeter....

Haha kanske!

Mugge, nej i Gbg!
 
väldigt tjat om att ligga,men så är det sh också,den som var min största kärlek beslutade sig för att vara själv bara sådär,ligga är det minsta man tänker på,jag vill ha hela paketet,jo faktiskt.
inget fel med sex,men lite kräsen är man ändå,vill ju inte stoppa in den var som helst
 
Jaha, nu har jag tagit mig i kragen och bestämt mig för att avsluta mitt medlemsskap i "Nunnornas förbund" en gång för alla, samt att inte döma alla killar för minsta lilla fel de gör och därmed dissa de. So, here I am, with open arms... Kommer ni och fikar? :crash :tungan

Malmö är jag i varje dag så vi kan väl bestämma en dag för fika =)
 
För er som inte fått ligga i singeltråden... Rad tre... billigt som satan, bara o shoppa hem några till helgen :D

408256_267790909953141_100001667032544_692378_499560589_n.jpg
 
ica hajen det borde ju säga allt ;)
är det du som är billig eller stackarn som sitter i kassan ?

App app... jag jobbar inte på ICA och det var mer ett tips till er som kanske inte plockat upp nått vackert från singeltråden än. Sen är jag mer exklusiv än 55:- och betänk att det står engångsligg.. pysslar inte med sånt heller faktiskt.
 
haha ja jag ska bara skicka iväg mamma och pappa för de är de som har spisen. De har bubbelkar med. :D Men en romantisk kväll är alltid trevlig :D
Du låter som en kille med koll.. men det där med mamma o pappa kunde du ju ha skrivit på ett mer diskret sätt ha, ha!
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top