Singeltråden

du vet hur man charmar damer du ;)

jaha nu har man blitt medtvingad till en av årets värsta dagar ,, man ska gå runt o småle o tycka att ditt o datt är så fint

nämnligen mc-mässan :( bahhhhh
Staaackars dig. Jag är ju där. I sällskap med Swish. =)

Jaha, nu har jag tagit mig i kragen och bestämt mig för att avsluta mitt medlemsskap i "Nunnornas förbund" en gång för alla, samt att inte döma alla killar för minsta lilla fel de gör och därmed dissa de. So, here I am, with open arms... Kommer ni och fikar? :crash :tungan

Jaha, nu har jag tagit mig i kragen och bestämt mig för att avsluta mitt medlemsskap i "Nunnornas förbund" en gång för alla, samt att inte döma alla killar för minsta lilla fel de gör och därmed dissa de. So, here I am, with open arms... Kommer ni och fikar? :crash :tungan

Mäh, jag är såndär feministsympatisör. Det är fan du som får masa dig hit för fikat. :D

Första helgen i februari så! ;)

Jag är flyttbar, inga problem. Men jag har lite problem med just Karlskrona, av personliga skäl... Kan vi ta Karlshamn?

Haha, jag har iofs också lite problem med Karlskrona och håller mig så mycket som möjligt från stan. ;)

Vad har hänt nudå? Haru druckit? :va

Vi ska :fika på mässan ju. Undras om dom säljer bullar där? :va

Lite alkohol behövs alltid för att man ska bli klar över sin situation!

Geggamoja: Men då MÅSTE vi ju fika!

Ja, det är den. Men för tillfället ser min närvaro under denna tillställning dålig ut. Men jag återkommer.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT