Singeltråden

Jag har en fundering som nåt geni här inne säkert kan svara på: Varför är det så att man, som man, blir mer raggad på om man har en förlovningsring på fingret? :va?
För att man vet att man får ett ligg o inget plåster ha ha ha ha!!!!
 
En CBR 600 i Hässlehåla typ? =) Ja du.. tar det som en komplimang.. men vi ses kanske ändå nånstans? Bor ju inte så långt ifrån ha, ha!


Exakt :) istället hann någon snorunge med en väldigt konstig pappa komma och köpa den. Hade ju varit trevligare och sitta vid brasan med dig när papperna skrevs. Tycker jag allt jag är inte så desperat som alla här är jag nöjer mig med gott sällskap haha
 
Exakt :) istället hann någon snorunge med en väldigt konstig pappa komma och köpa den. Hade ju varit trevligare och sitta vid brasan med dig när papperna skrevs. Tycker jag allt jag är inte så desperat som alla här är jag nöjer mig med gott sällskap haha
Jag kanske hade suttit där ff? ;)
 
Ha, ha... du lever i fel århundrade. Eller fel världsdel.

Hahaha. Om man ska betala dyyyyyrt för något så får väl vissa saker ingå? Sen är det väl klart att jag kommer från fel världsdel, Sverige är ju alla fel världsdelar på ett o samma ställe...

Hade du inte lagt upp dom där bilderna på dig hade jag trott att du var en dam från åstorp. Väldigt lik henne på din avatar.
 
Hahaha. Om man ska betala dyyyyyrt för något så får väl vissa saker ingå? Sen är det väl klart att jag kommer från fel världsdel, Sverige är ju alla fel världsdelar på ett o samma ställe...

Hade du inte lagt upp dom där bilderna på dig hade jag trott att du var en dam från åstorp. Väldigt lik henne på din avatar.

du vet hur man charmar damer du ;)



jaha nu har man blitt medtvingad till en av årets värsta dagar ,, man ska gå runt o småle o tycka att ditt o datt är så fint

nämnligen mc-mässan :( bahhhhh
 
Vaddå tvingad? Under pistolhot? Jag tycker det ska bli trevligt. :)

det är tydligen en tradition enligt kompisarna , sen att jag gillar gamla hojs + renoveringar det bryr de sig inte om ,,
allt på mässan är ju toknytt o några mässpriser tycker jag inte det är
men men ibland får man offra sig
 
det är tydligen en tradition enligt kompisarna , sen att jag gillar gamla hojs + renoveringar det bryr de sig inte om ,,
allt på mässan är ju toknytt o några mässpriser tycker jag inte det är
men men ibland får man offra sig

Toyman kommer ju att vara där och ställa ut sina klenoder. Bara det är värt resan. :)
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top