Singeltråden

du vet hur man charmar damer du ;)



jaha nu har man blitt medtvingad till en av årets värsta dagar ,, man ska gå runt o småle o tycka att ditt o datt är så fint



nämnligen mc-mässan :( bahhhhh
Staaackars dig. Jag är ju där. I sällskap med Swish. =)
 
Jaha, nu har jag tagit mig i kragen och bestämt mig för att avsluta mitt medlemsskap i "Nunnornas förbund" en gång för alla, samt att inte döma alla killar för minsta lilla fel de gör och därmed dissa de. So, here I am, with open arms... Kommer ni och fikar? :crash :tungan
 
Jaha, nu har jag tagit mig i kragen och bestämt mig för att avsluta mitt medlemsskap i "Nunnornas förbund" en gång för alla, samt att inte döma alla killar för minsta lilla fel de gör och därmed dissa de. So, here I am, with open arms... Kommer ni och fikar? :crash :tungan

Mäh, jag är såndär feministsympatisör. Det är fan du som får masa dig hit för fikat. :D
 
Jaha, nu har jag tagit mig i kragen och bestämt mig för att avsluta mitt medlemsskap i "Nunnornas förbund" en gång för alla, samt att inte döma alla killar för minsta lilla fel de gör och därmed dissa de. So, here I am, with open arms... Kommer ni och fikar? :crash :tungan

Första helgen i februari så! ;)
 
Jag är flyttbar, inga problem. Men jag har lite problem med just Karlskrona, av personliga skäl... Kan vi ta Karlshamn?

Haha, jag har iofs också lite problem med Karlskrona och håller mig så mycket som möjligt från stan. ;)
 
Jaha, nu har jag tagit mig i kragen och bestämt mig för att avsluta mitt medlemsskap i "Nunnornas förbund" en gång för alla, samt att inte döma alla killar för minsta lilla fel de gör och därmed dissa de. So, here I am, with open arms... Kommer ni och fikar? :crash :tungan

Vad har hänt nudå? Haru druckit? :va

Vi ska :fika på mässan ju. Undras om dom säljer bullar där? :va
 
Lite alkohol behövs alltid för att man ska bli klar över sin situation!

Geggamoja: Men då MÅSTE vi ju fika!
 
Ja, det är den. Men för tillfället ser min närvaro under denna tillställning dålig ut. Men jag återkommer.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top