Singeltråden

Om nån hona vill visa att hon är duglig så ska hon slå på 6:an nu o se på en grym serie.

Eller egentligen borde hon redan sitta o kolla på det...

:hihi

Tog mig en titt på de bilder på FB där jag finns med, det är helt otroligt men där finns faktiskt inte en enda bra bild :rofl Framför allt så har jag fortfarande dreads på allihopa så jag känner knappt igen mig själv bara :tungan

kom igen, va e d värsta som kan hända? INGEN tjej kommer säga att du e ful. Möjligtvis nån kille men bryr du dig om vad de tycker?

Om nån hona vill visa att hon är duglig så ska hon slå på 6:an nu o se på en grym serie.

Eller egentligen borde hon redan sitta o kolla på det...

nakna manliga gumpar tackar vi inte nej till ;)

Är jag dum om jag säger att jag tycker att hennes avatar-bild är väldigt vettig? :)

Nej då, tänkte mer på att i början av tråden så la många upp bilder som var lite större än avataren.. det var där vi fick se Swish's numera berömda lår t ex :)

Vill du inte se mer av brudarna eller? :skrämd

kom igen, va e d värsta som kan hända? INGEN tjej kommer säga att du e ful. Möjligtvis nån kille men bryr du dig om vad de tycker?

Vilken hets :tungan

15450242167079376596379.jpg

Håret är numer behagliga 5mm (saknar mina lockar som fan :gråta).

Tog mig en titt på de bilder på FB där jag finns med, det är helt otroligt men där finns faktiskt inte en enda bra bild :rofl Framför allt så har jag fortfarande dreads på allihopa så jag känner knappt igen mig själv bara :tungan

Har samma problem, ser alltid något förbaskat uttråkad ut på bild. :hihi

DSCF0491.jpg

Jag på huk i en skinnrock. Hälsade på en varg. Det var en rätt intensiv upplevelse att ha en varg några cm från ansiktet som tittar en djupt i ögonen.

Bara att ta lite nya då.. =)

Last edited:
Nyheter
Nu jobbar vi med Katalogen!

Idag startar vi det digra a...

Nu jobbar vi med Katalogen!

Idag startar vi det digra a...

Provkörningsvecka, KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Bike är på plats på sommarv...

Nortons comeback

Norton gör en triumferande ...

Boxer, V3, V4, VR5 och 6-cyl

Teknik – nya mc-motor...

Enfield presenterar sin stora twin

Efter spionbilder, hintar o...

Gotland Ring Bike Week 2026

Packa hojen, damma av hjälm...

Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort