Singeltråden

Om nån hona vill visa att hon är duglig så ska hon slå på 6:an nu o se på en grym serie.

Eller egentligen borde hon redan sitta o kolla på det...

:hihi

Tog mig en titt på de bilder på FB där jag finns med, det är helt otroligt men där finns faktiskt inte en enda bra bild :rofl Framför allt så har jag fortfarande dreads på allihopa så jag känner knappt igen mig själv bara :tungan

kom igen, va e d värsta som kan hända? INGEN tjej kommer säga att du e ful. Möjligtvis nån kille men bryr du dig om vad de tycker?

Om nån hona vill visa att hon är duglig så ska hon slå på 6:an nu o se på en grym serie.

Eller egentligen borde hon redan sitta o kolla på det...

nakna manliga gumpar tackar vi inte nej till ;)

Är jag dum om jag säger att jag tycker att hennes avatar-bild är väldigt vettig? :)

Nej då, tänkte mer på att i början av tråden så la många upp bilder som var lite större än avataren.. det var där vi fick se Swish's numera berömda lår t ex :)

Vill du inte se mer av brudarna eller? :skrämd

kom igen, va e d värsta som kan hända? INGEN tjej kommer säga att du e ful. Möjligtvis nån kille men bryr du dig om vad de tycker?

Vilken hets :tungan

15450242167079376596379.jpg

Håret är numer behagliga 5mm (saknar mina lockar som fan :gråta).

Tog mig en titt på de bilder på FB där jag finns med, det är helt otroligt men där finns faktiskt inte en enda bra bild :rofl Framför allt så har jag fortfarande dreads på allihopa så jag känner knappt igen mig själv bara :tungan

Har samma problem, ser alltid något förbaskat uttråkad ut på bild. :hihi

DSCF0491.jpg

Jag på huk i en skinnrock. Hälsade på en varg. Det var en rätt intensiv upplevelse att ha en varg några cm från ansiktet som tittar en djupt i ögonen.

Bara att ta lite nya då.. =)

Last edited:
Nyheter
Indian Motorcycles bryter sig loss

Screenshot Polaris Inc h...

YAMAHA TRACER 7 OCH TRACER 7 GT Y-AMT

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

KTM är tillbaka!

Dags för ”Tracking” med fot...

Stark Varg SM – Världens starkaste supermoto!

Det har tisslats och tassla...

ZX Moto gör en Honda-lik retromodell

Screenshot Titta bakåt u...

Nya Ducati Multistrada V4 Rally

Pressrelease från Ducati (B...

MV Agusta bekräftar ny Brutale

MV Agusta har avslöjat en d...

Yamaha rekordsatsar på GGN

När världens största enduro...

Buell 1190 Super Cruiser rullar av linan

Screenshot När Buell för...

Nytt världsrekord:”highchair wheelie” i 204 km/h