Pam33
1.41 på Knutstorp
Jag tycker du är fin..Jag ser så jävla trist ut på bild, så Richard med Fork of Truth! får vara stand-in.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag tycker du är fin..Jag ser så jävla trist ut på bild, så Richard med Fork of Truth! får vara stand-in.![]()
Du kan pm:a en bild så får vi se om jag sitter kvar på stolen här..
Njae.. inte vad jag vet.. men han skrev mina initialer så lite rädd blev jag allt..Äntligen lite drama. Vem är det här? Pams ex? Ond verkar han sannerligen vara i alla fall.
Säg inte sååå.. =(

Framför allt så har jag fortfarande dreads på allihopa så jag känner knappt igen mig själv bara 
Tog mig en titt på de bilder på FB där jag finns med, det är helt otroligt men där finns faktiskt inte en enda bra bildFramför allt så har jag fortfarande dreads på allihopa så jag känner knappt igen mig själv bara
![]()
Om nån hona vill visa att hon är duglig så ska hon slå på 6:an nu o se på en grym serie.
Eller egentligen borde hon redan sitta o kolla på det...
Är jag dum om jag säger att jag tycker att hennes avatar-bild är väldigt vettig?![]()

kom igen, va e d värsta som kan hända? INGEN tjej kommer säga att du e ful. Möjligtvis nån kille men bryr du dig om vad de tycker?

).
Tog mig en titt på de bilder på FB där jag finns med, det är helt otroligt men där finns faktiskt inte en enda bra bildFramför allt så har jag fortfarande dreads på allihopa så jag känner knappt igen mig själv bara
![]()

Nej då, tänkte mer på att i början av tråden så la många upp bilder som var lite större än avataren.. det var där vi fick se Swish's numera berömda lår t ex
Vill du inte se mer av brudarna eller?![]()
Nä men nu har jag ju lagt upp en, nu får du ju haka påHar samma problem, ser alltid något förbaskat uttråkad ut på bild.![]()

nakna manliga gumpar tackar vi inte nej till![]()

Kanske är jag som är trött, men. Vad fasen är en/ett/flera gumpar för nått?![]()
Jag tycker att du var jättesöt i alla fall. :ligga?
men tack för erbjudandet i alla fall 
Bara att ta lite nya då.. =)
Tog mig en titt på de bilder på FB där jag finns med, det är helt otroligt men där finns faktiskt inte en enda bra bildFramför allt så har jag fortfarande dreads på allihopa så jag känner knappt igen mig själv bara
![]()
Jaha.. jag trodde det var du till höger.. det var ju tur du sa det.View attachment 351452
Jag på huk i en skinnrock. Hälsade på en varg. Det var en rätt intensiv upplevelse att ha en varg några cm från ansiktet som tittar en djupt i ögonen.
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |