Singeltråden

Är jag dum om jag säger att jag tycker att hennes avatar-bild är väldigt vettig? :)
Kunde inte sagt det bättre själv.. Tack Slowroller. Allvarligt talat, tror folk inte att det är JAG på den bilden?? Jag menar, folk har clowner (hi, hi) tecknade gubbar, halvnakna brewdar (fast dom enligt avatar ska va av det manliga könet) sig själv i mc hjälm/på sin mc men fan inte nån ansiktsbild. Det är nog bara jag o nån till som faktiskt har det...
 
Kunde inte sagt det bättre själv.. Tack Slowroller. Allvarligt talat, tror folk inte att det är JAG på den bilden?? Jag menar, folk har clowner (hi, hi) tecknade gubbar, halvnakna brewdar (fast dom enligt avatar ska va av det manliga könet) sig själv i mc hjälm/på sin mc men fan inte nån ansiktsbild. Det är nog bara jag o nån till som faktiskt har det...
Klart vi vet att det är du. Men alltså, rätt många har väl ansiktsbild? Jag har det.
 
Kunde inte sagt det bättre själv.. Tack Slowroller. Allvarligt talat, tror folk inte att det är JAG på den bilden?? Jag menar, folk har clowner (hi, hi) tecknade gubbar, halvnakna brewdar (fast dom enligt avatar ska va av det manliga könet) sig själv i mc hjälm/på sin mc men fan inte nån ansiktsbild. Det är nog bara jag o nån till som faktiskt har det...

Jag ser så jävla trist ut på bild, så Richard med Fork of Truth! får vara stand-in. :D
 
Äh, kan ju inte begära att man ska ha bild på sig själv som avatar, då skulle forumet tömmas på folk direkt, finns inte en kamera i världen som tycker om mig :3freak
 
Vill nån ha en vettig bild på mig får han/hon snällt fråga. :)

Frågar snällt. :) Jag tycker bara det är roligt och få se hur folk ser ut. Om man nån gång skulle träffas så kanske ja känner igen personen. Har lättare att komma ihåg ett ansikte än ett namn.
 
Frågar snällt. :) Jag tycker bara det är roligt och få se hur folk ser ut. Om man nån gång skulle träffas så kanske ja känner igen personen. Har lättare att komma ihåg ett ansikte än ett namn.

Jag är ingalunda snigel, men byter tillbaka till mitt välliknande porträtt som avatar.
 
Nu råkar det vara så att vi faktiskt har träffats. :)

O detta är det värsta med SH. När man träffat på folk som man inte kommer ihåg. :hihi Ber om ursäkt, men gissar att det varit på SVT? Ännu värre senario, 100nånting hojåkare o man ska komma ihåg folk man träffar i 2 minuter på en hel dag. :D :D Bara för det är det ännu mer bud på att du ska lägga ut bild så jag iaf kan få friska upp mitt minne. (OBS! har värre än guldfisk minne så det kan misslyckas) :tungan
 
Jag är ingalunda snigel, men byter tillbaka till mitt välliknande porträtt som avatar.

Forever young eller? Bilden ser rätt gammal ut och har för mig du är rätt gammal. :hihi Så så snarlik kan den inte vara. :D
 
O detta är det värsta med SH. När man träffat på folk som man inte kommer ihåg. :hihi Ber om ursäkt, men gissar att det varit på SVT? Ännu värre senario, 100nånting hojåkare o man ska komma ihåg folk man träffar i 2 minuter på en hel dag. :D :D Bara för det är det ännu mer bud på att du ska lägga ut bild så jag iaf kan få friska upp mitt minne. (OBS! har värre än guldfisk minne så det kan misslyckas) :tungan

Nä. På en Kinx i Lockarp. Jag tror det var i oktober -09. Du har pm.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top