Singeltråden

Är jag dum om jag säger att jag tycker att hennes avatar-bild är väldigt vettig? :)
Kunde inte sagt det bättre själv.. Tack Slowroller. Allvarligt talat, tror folk inte att det är JAG på den bilden?? Jag menar, folk har clowner (hi, hi) tecknade gubbar, halvnakna brewdar (fast dom enligt avatar ska va av det manliga könet) sig själv i mc hjälm/på sin mc men fan inte nån ansiktsbild. Det är nog bara jag o nån till som faktiskt har det...

Kunde inte sagt det bättre själv.. Tack Slowroller. Allvarligt talat, tror folk inte att det är JAG på den bilden?? Jag menar, folk har clowner (hi, hi) tecknade gubbar, halvnakna brewdar (fast dom enligt avatar ska va av det manliga könet) sig själv i mc hjälm/på sin mc men fan inte nån ansiktsbild. Det är nog bara jag o nån till som faktiskt har det...
Klart vi vet att det är du. Men alltså, rätt många har väl ansiktsbild? Jag har det.

Jag ser så jävla trist ut på bild, så Richard med Fork of Truth! får vara stand-in. :D

Äh, kan ju inte begära att man ska ha bild på sig själv som avatar, då skulle forumet tömmas på folk direkt, finns inte en kamera i världen som tycker om mig :3freak

Vill nån ha en vettig bild på mig får han/hon snällt fråga. :)

Frågar snällt. :) Jag tycker bara det är roligt och få se hur folk ser ut. Om man nån gång skulle träffas så kanske ja känner igen personen. Har lättare att komma ihåg ett ansikte än ett namn.

Frågar snällt. :) Jag tycker bara det är roligt och få se hur folk ser ut. Om man nån gång skulle träffas så kanske ja känner igen personen. Har lättare att komma ihåg ett ansikte än ett namn.

Jag är ingalunda snigel, men byter tillbaka till mitt välliknande porträtt som avatar.

Nu råkar det vara så att vi faktiskt har träffats. :)

O detta är det värsta med SH. När man träffat på folk som man inte kommer ihåg. :hihi Ber om ursäkt, men gissar att det varit på SVT? Ännu värre senario, 100nånting hojåkare o man ska komma ihåg folk man träffar i 2 minuter på en hel dag. :D :D Bara för det är det ännu mer bud på att du ska lägga ut bild så jag iaf kan få friska upp mitt minne. (OBS! har värre än guldfisk minne så det kan misslyckas) :tungan

Jag är ingalunda snigel, men byter tillbaka till mitt välliknande porträtt som avatar.

Forever young eller? Bilden ser rätt gammal ut och har för mig du är rätt gammal. :hihi Så så snarlik kan den inte vara. :D

O detta är det värsta med SH. När man träffat på folk som man inte kommer ihåg. :hihi Ber om ursäkt, men gissar att det varit på SVT? Ännu värre senario, 100nånting hojåkare o man ska komma ihåg folk man träffar i 2 minuter på en hel dag. :D :D Bara för det är det ännu mer bud på att du ska lägga ut bild så jag iaf kan få friska upp mitt minne. (OBS! har värre än guldfisk minne så det kan misslyckas) :tungan

Nä. På en Kinx i Lockarp. Jag tror det var i oktober -09. Du har pm.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman