Singeltråden

Sitter också här och småslöar,
Funtar faktiskt på att vira en sväng runt förorten bara för att bryta tristessen lite. :/

Här var det dött. Har alla varit bakfulla idag så ni har slocknat redan?

Har varit ovanligt manlig och hängt i garaget med en polare hela kvällen.
Tog mig i kragen och satte på mina PP-fotpinnar som legat på mitt lägenhetsgolv i 1½ månad + racedäck.. som legat i mitt förråd ungefär lika länge :tungan

garage.jpg

edit: får inte glömma att nämna att det slank ner en del folköl... (för att öka på manligheten så att säga)

Har varit ovanligt manlig och hängt i garaget med en polare hela kvällen.
Tog mig i kragen och satte på mina PP-fotpinnar som legat på mitt lägenhetsgolv i 1½ månad + racedäck.. som legat i mitt förråd ungefär lika länge :tungan

View attachment 387178

edit: får inte glömma att nämna att det slank ner en del folköl... (för att öka på manligheten så att säga)

Män dricker väl ändå inte folköl i garaget?! :dummer

Här är gatan avstängd för filminspelning o nyss blev en av låtsaspolishästarna skrämd av ballonger o ramlade, kastade av ryttaren, började springa gatan uppåt o ingen stannade kraken. Han halkade o ramlade igen och började skena utav bara helvete uppåt. Klarade att inte bli påkörd i korsningen och är nu tillbakaförd till filmplatsen. Spännande grejer det här. :D
Men stackars liten

Här är gatan avstängd för filminspelning o nyss blev en av låtsaspolishästarna skrämd av ballonger o ramlade, kastade av ryttaren, började springa gatan uppåt o ingen stannade kraken. Han halkade o ramlade igen och började skena utav bara helvete uppåt. Klarade att inte bli påkörd i korsningen och är nu tillbakaförd till filmplatsen. Spännande grejer det här. :D
Men stackars liten

Var du tvungen att vifta med ballonger framför näsan på den :confused: :näsblod

Nyheter
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!