Singeltråden

Hmm... har själv börjat bli ganska sugen på att gadda mig... har lite idéer men vet inte riktigt... precis som Skruttiz så om jag gör det skall det inte vara en liiiiiiiten fjäril på axeln direkt utan snarare något som SYNS.

Hmm... har själv börjat bli ganska sugen på att gadda mig... har lite idéer men vet inte riktigt... precis som Skruttiz så om jag gör det skall det inte vara en liiiiiiiten fjäril på axeln direkt utan snarare något som SYNS.

Man kanske skulle göra en på magen, där finns det gott om plats. :)

haha precis, varför börja med något litet när man kan göra de man velat göra länge på en gång?
Varför köpa en liten hoj som sin första egna när man kan köpa en r1a som man drömt om?

Man kanske skulle göra en på magen, där finns det gott om plats. :)

Visst, lite mer mage har jag fått men mina rutor syns faktiskt fortfarande. :fakta

Nej, jag är mer inne på sidan, skuldran bröstet.
Och mot allas råd så är jag inne på en "scroll" med familjen... alltså frun, hunden och barnen med datum och grejer. För hur jag än vrider och vänder på det så är detta de barn jag har/haft och det gäller hunden med samt frun... det är min historia.

Zip säger att Anna är en ful fisk :-)

Nyheter
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...