Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Var du tvungen att vifta med ballonger framför näsan på den![]()
![]()
Du ska inte visa tuttarna för hästarna hela tiden har jag ju sagt!![]()
Hur stort är Mariehamn? Jag trodde inte det var tillräckligt stort för att ha förorter.
Mariehamn behöver ju inte vara stort. Räcker att resten av Ålands orter är små nog för att räknas som förorter till Mariehamn.![]()
Undrar om en förort för dig som är väldigt liten känns som en stor stad för mig som är större?
Undrar om en förort för dig som är väldigt liten känns som en stor stad för mig som är större?
Kan någon vänligen presentera lite hopp om mänskligheten och folks förmåga att tänka själva istället för att bara följa den lallande massan?
Jag behöver det idag![]()
Kan någon vänligen presentera lite hopp om mänskligheten och folks förmåga att tänka själva istället för att bara följa den lallande massan?
Jag behöver det idag![]()
Har det hänt något speciellt?![]()
Jag finns här. Du vet att jag, om någon, kan tänka självDen lallande massan kan dra åt helvete
![]()
Inget speciellt. Jag blir bara trött när alla måste kasta sten bara för att de ser en göra det. Förstår inte varför folk är så dåliga på att ifrågasätta eller ens ta till sig information korrekt.![]()
De har väl ingen lokal, stackarna.Menar du stenkastning bildligt eller bokstavligt?
Ha ha ha ha ha så måste det vara.
Här och idag är det väl mest rasismen som tar musten ur mig lite. Folk får gärna tycka, men de kan ju hålla sina "fakta" för sig själva. Exempelvis att muslimer snart är en större del av Sveriges befolkning.
Jag blir bara trött.Vanligtvis blir jag också lite arg, men jag orkar inte riktigt idag.
![]()
![]()
Jag tar gärna en del av striden.![]()
Kan vidom och visa
och kanske hyra en
för att sedan
??
Tror du vi får dom attom vi
så kanske dom få gå på
??
Jag vill![]()
![]()
Jag blir bara trött.Vanligtvis blir jag också lite arg, men jag orkar inte riktigt idag.
![]()
![]()
jag är också trött, vill sova lite till, men det får jag inte![]()
![]() |
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär
Efter nästan två decennier ... |
![]() |
Yamaha debuterar med V4 i MotoGP
Yamaha har meddelat att för... |
![]() |
Hojmys i Ugglans Park
Ända sedan början av 90-tal... |
![]() |
MC-mässan 2026
MC-Mässan är tillbaka 23–25... |