Singeltråden

Är det bara jag som börjar bli riktigt jävla deppig pga vädret? Jag föraktar och börjar snart hata detta landet pga vädret... :(

Last edited:
Sedan tråden startades så har det gått 148 dagar och jag är fortfarande singel, så får nog säga att det här är en rätt värdelös tråd. :3freak

Det borde ju snart bli rätt säsong för att vara singel... Eller rättare sagt den borde varit här nu!! Det är tom så man kan översätta flyttfåglarnas sång -VÄND TILLBAKA DET ÄR FÖR JÄVLA KALLT HÄR!!!
:huvet

Sen har min nya hjälm inte kommit än heller.... :mad:

Är det bara jag som börjar bli riktigt jävla deppig pga vädret? Jag föraktar och börjar snart hata detta landet pga vädret... :(

Vädret i det här landet suger... medeltemperaturen är över ett år +3.... PLUS TRE?!?!?! Fatta att det mest är ovänligt hojåkarväder då... funderar allvarligt på att flytta till sydligare breddgrader för att kunna köra hoj året om

.... fast det är klart, jag kör hoj vid +3 men ändå, det är ju trevligare vid några grader till faktiskt, då man också kan stanna i solen o fika... saknar :gråta

Vädret i det här landet suger... medeltemperaturen är över ett år +3.... PLUS TRE?!?!?! Fatta att det mest är ovänligt hojåkarväder då... funderar allvarligt på att flytta till sydligare breddgrader för att kunna köra hoj året om

Surfade precis på ditt uttalande då jag höll på att sätta kaffet i halsen. Är det så jävla kallt!!!
Som tur är så är medeltempen där du bor sthlm (city)6,3grader.
Nu råkar jag veta att du inte bor i city utan där du bor är det 6,1.
Nossebo är varmast med 12,4 och Funäsdalen kallast med -2,8.
Du ser det kan alltid bli värre.
Medel på den undersökningen jag såg var 5,5grader. Å ifrågasätt inte nu när jag höjt med 2,5grader.:)

Shit nu satte jag mej själv i arbete.
Medeltempen enligt SMHI vilket jag anser vara en tillförlitlig källa är följande.
2011= 6,3
2010= 3,8
2009= 5,6
Totalt sedan 1860 = 4,7
tot sedan 1900= 4,9
tot sedan 1950= 5,0
tot sedan 2000= 5,8

Sjukt kul att kika, härlig statistik och se. Alla pratar ju om hur kall och hård vintern 1950 var, bullshit, 1949 var snittet 6,3 och 1950 5,2.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT