Singeltråden

189 sidor, 3 777 svar och 93 483 visningar.

Men är det någon som :borrat än?!

PÖH... jag är faan inte ens singel längre... plockade upp en supertrevlig sh kille :kär här i tråden till och med... DE' NI! Singeltråden levererar faan resultat :7peta Får ni inte borra så gör ni fel!
Skickar ett extra tack till trådskaparen Jyx, bra tråd :krama

...Hmmm... vid eftertanke, om jag nu inte är singel längre, får jag skriva här då? Rackarns, jag kanske blir bannad :hihi

Last edited:
PÖH... jag är faan inte ens singel längre... plockade upp en supertrevlig sh kille :kär här i tråden till och med... DE' NI! Singeltråden levererar faan resultat :7peta Får ni inte borra så gör ni fel!

...Hmmm... vid eftertanke, om jag nu inte är singel längre, får jag skriva här då? Rackarns, jag kanske blir bannad :hihi

Nämen, vad är det jag hör? Gratulerar! :banana

På inlägg #3801 får någon äntligen napp. PLÖTSLIGT HÄNDER DET! :Bugar

Otrevlig butter kille utan framtidsutsikter som bara ser problem, söken en otrogen ful gammal kärring för tråkiga stunder.

MVH Rollerboy!:zpy

Den här tråden kryste och kryste, sedan sket den ur sig ett förhållande och dog? :rolleyes:

Hah... ja det gäller ju som vanligt att komma först liksom :banana

Äsch, allt handlar om perspektiv, se det istället som att det faktiskt går att hitta en likasinnad, galen sporthojare som passar ens intresse perfekt. Än finns det hopp för sporthojsfolket :krama

Känns lite så. Fan ta förållanden!

Ha ha, vänta du bara. Du kommer att stå där en dag med brudslöja och uppjäst mage en dag. :crash Kom igen när du är över 40 och har samma åsikt. :hihi

Det e många som inte skriver här nu. :va Det känns som jag missat nåt.

Visste du inte att alla redan träffat någon? Det är bara du kvar som singel, och jag som modererar tråden :crash

Här gick det trögt.... :7peta
Jaaa? Inte så konstigt eller hur?
Äsch, allt handlar om perspektiv, se det istället som att det faktiskt går att hitta en likasinnad, galen sporthojare som passar ens intresse perfekt. Än finns det hopp för sporthojsfolket :krama
Nåjanå, sporthojjare är inte såå högt på listan av önskemål hos en tilltänkt livskamrat om jag är helt ärlig.
Även om de sporthojjare jag faktiskt träffat i verkligeten har varit väldigt trevliga. :)

Det e många som inte skriver här nu. :va Det känns som jag missat nåt.

Nå, jag har iaf gett upp. (inte för att jag tatt den här tråden så seriöst från början då)
Fast idag har jag väl mer eller mindre gett upp öht faktiskt.

Nå, jag har iaf gett upp. (inte för att jag tatt den här tråden så seriöst från början då)

Det där lät väldigt dystert :krama

Men här känns ju onekligen dött, jagar ingen längre? För dåligt SH, kom igen nu :brynad:)

Jag :D och jag är inte singel längre heller! Fast inte tack vara tråden. Men hon gillar hojar ;) PS. Jobb sökes i Stockholm!

Kom igen nu! Singeltråden gjorde ju sitt bästa för att peppa dig för första daten. Det måste väl också räknas? :va :)

Haha! :lol Enligt vad du skrivit så har du inte ens uppnytt åldern där du kan kalla dig inbiten ungkarl! :fakta

Wohoooo its alive... Tråden alltså. Det här kan vara mitt sista inlägg här, vaknade hos en söt tjej idag efter en blöt kväll igår. Den här söta tjejen råkar då vara polarens lillasyster... :huvet

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT