Singeltråden

De har du faktiskt rätt i. Tack för du håller med mig. Tänk vilken härlig tjej om jag får gå på strippklubbar :D Inte alls svartsjuk heller för att jag tittar på topplessbrudar. Så kan jag ju lova henne och inte va svartsjuk på topless killarna.

Låter fair enough. :fakta

Fast det är ju egentligen bara tjocka gamla gubbar som går topless på staden på sommaren.
Känns som om jag får mer ut av att titta på en 20-årig vårdstudent som visar pattarna för att klara hyran än en tjejj får av att se Hassan, 84, med man-boobs och grått brösthår, klia sig i naveln utanför pressbyrån.
:rofl

Låter fair enough. :fakta

Fast det är ju egentligen bara tjocka gamla gubbar som går topless på staden på sommaren.
Känns som om jag får mer ut av att titta på en 20-årig vårdstudent som visar pattarna för att klara hyran än en tjejj får av att se Hassan, 84, med man-boobs och grått brösthår, klia sig i naveln utanför pressbyrån.
:rofl

Men de är ju lika då :). Men för och vara seriös så har alla mina ex varit riktigt svartsjuka när jag kollat in en riktig snygg tjej på stan. De verkar tro att man tappar intresse helt bara för man är uppbunden. Så länge man bara tittar så :)

Men de är ju lika då :). Men för och vara seriös så har alla mina ex varit riktigt svartsjuka när jag kollat in en riktig snygg tjej på stan. De verkar tro att man tappar intresse helt bara för man är uppbunden. Så länge man bara tittar så :)
Alltså, allvarligt talat så kollar man inte in en snygg tjej/kille på stan när man har sin respektive med sig. Då får man skylla sig själv att det blir diskussioner. Kan man inte hålla sig från att glo ögonen ur sig efter andra kanske man ska överväga alternativet att man inte ska ha förhållande för då kan man glo hur mycket man vill, när man vill utan konsekvens. Eller iaf kolla med sin andra halva om det är ok först.. Rätt respektlöst annars. :fakta

Vad gjorde du Money? :va

Jag gick fram till thailändskan som kråma sig för alla och sa att vår kompis fyllde år och frågade om hon inte ville dansa för honom. :hihi Det var Sworen hon skulle dansa för då, inte Krille. Men d va han som fick hon på halsen istället. :tungan Sen fundera han djupt o länge om han skulle gå med hon, han tom tömde sina fickor från pengar o nycklar ifall hon skulle råna honom. Men sen tänkte han för länge o hon fick napp på annat håll. :D :D :D

Haha, ja de är ju inte min dag här märker jag =). Ska vi prata om annat nu ?

Jag gick fram till thailändskan som kråma sig för alla och sa att vår kompis fyllde år och frågade om hon inte ville dansa för honom. :hihi Det var Sworen hon skulle dansa för då, inte Krille. Men d va han som fick hon på halsen istället. :tungan Sen fundera han djupt o länge om han skulle gå med hon, han tom tömde sina fickor från pengar o nycklar ifall hon skulle råna honom. Men sen tänkte han för länge o hon fick napp på annat håll. :D :D :D
Det var ju inte illa, att tänka med det stora huvudet i en sån situation... :hihi Lite cred till honom ändå...

Jaha idag har man jobbat på det här med singellivet då men inget napp ikväll heller :) Haft väldigt trevligt dock så ingen skada skedd.

Jaha idag har man jobbat på det här med singellivet då men inget napp ikväll heller :) Haft väldigt trevligt dock så ingen skada skedd.

Haft det kul jag med, skruvande på en gammal triumph. Över ett gäng öl och nån liter whisky med bra polare.
:tummenupp

Frågan är ju hur fan man möter kvinnor i en sådan vardag sen? :va

Vafan skulle jag missa just den här kvällen för?:gnissla Säg till i tid nästa gång ni ska ut, ni verkar ju ha helkul:D

Tjejer är konstiga, och ställer konstiga krav.. Men killar är också konstiga och ställer konstiga krav, dock på ett helt annat vis.. Men de är inte mycket lättare att handskas med än tjejer när det väl kommer till kritan...

lite väl djupt där ;)

Jag glömde ju informera er.

Jag var för snäll. De var en rejäl förolämpning det.

Jag glömde ju informera er.

Jag var för snäll. De var en rejäl förolämpning det.

kunde hon avgöra det efter en dejt? du kanske skulle inlett dejten med en rak höger, bara för att vara på den säkra sidan. :rolleyes

kunde hon avgöra det efter en dejt?

Det märker man lätt, det märks om det är en mespropp man sitter med, som inget vet eller vill. Jag är en snäll kille men vet vad jag vill. Så jag framstår inte som en mes heller.

Man behöver inte vara kåkfarare eller kvinno misshandlare för slippa bli kallad "för snäll".

kunde hon avgöra det efter en dejt? du kanske skulle inlett dejten med en rak höger, bara för att vara på den säkra sidan. :rolleyes

Hon visste kanske att han hänger på SH och hade gjort vissa efterforskningar? Hon väntade sig kanske en komplett tillställning med slivertejp, lyktstolpe och allt? :D

Det märker man lätt, det märks om det är en mespropp man sitter med, som inget vet eller vill. Jag är en snäll kille men vet vad jag vill. Så jag framstår inte som en mes heller.

Man behöver inte vara kåkfarare eller kvinno misshandlare för slippa bli kallad "för snäll".

Jag har träffat Richard o tyckte inte han verkade för snäll/mesig.

Ja hon kunde det. Jag blev faktiskt ärligt talat lite sur på det. Vi hade det trevligt, men ska man vara en tuffing och svära och harkla sig och bete sig lite svinigt så kan jag nog leva utan henne=).

Sen spåra de ju ur mer när hon ville ut på puben vilket jag inte direkt såg som ett alternativ om man vill lära känna varandra.

Och neeee jag är inte en mespropp tycker jag =)

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT