Singeltråden

För singlar, som vill snacka, rent allmänt? Samt för icke-singlar, som vill lägga sig i våra diskussioner?

Alltså... Den där jävla mackmyra blasket satte sina spår i mig. God damn va jag är kass fortfarande... lr beror det på att man krökade både lördagen och söndagen med? :3freak
Iaf tack för en trevlig fredag. Alltid lika kul o träffa nytt folk ja och äldre folk med :lol

Alltså... Den där jävla mackmyra blasket satte sina spår i mig. God damn va jag är kass fortfarande... lr beror det på att man krökade både lördagen och söndagen med? :3freak
Iaf tack för en trevlig fredag. Alltid lika kul o träffa nytt folk ja och äldre folk med :lol

Äldre?? Va f...???? Kallar du mig gammal ungjävel???? :4skrika :sissy :crash

Vem kommer och serverar mig kaffe ur min snabbkaffe maskin? Jag är för trött för att gå 5 meter till den......Någon som gärna har brön

Edit: Snuset håller på att ta slut så den som kikar förbi kan ju köpa med sig en dosa Skruf Stark White (du får en vänskaplig klapp på kinden som tack för besväret) :krama

Jag var helt paralyserad då de inte var mig vi skulle jävlas med. Men de tvärvände och jag fick henne i knät istället. Du måste förstå mig.
Är inte det där väldigt manligt? Lika manligt som "jag var så full"
:va

Meh, nu går ni på mig allihop. Vad har jag nu gjort för ont mot er ?

Inte för att jag är känslig av mig, men tror inte många tjejer uppskattar att bli kallade manliga. ;)

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT