Singeltråden

Öl...eller ja valfri dricka mot betalning på Bishop's i Helsingborg för SHare med vänner. :)

ahaaa!! låter ju riktigt trevligt! ska ja inte ha min 30 års fest då och det inte är drivor med snö så kanske man kommer förbi. vet ju inte ens hur sverige ser ut just nu, har bara hört det är kaaaaaaaaallt! :tungan

ahaaa!! låter ju riktigt trevligt! ska ja inte ha min 30 års fest då och det inte är drivor med snö så kanske man kommer förbi. vet ju inte ens hur sverige ser ut just nu, har bara hört det är kaaaaaaaaallt! :tungan

kallt o kallt friskt är det

Janå, vi har -15 på kneget, så tunnaste höstjackan har precis kommit på. :vikingablod

smaskiga detaljer och ev. nya par info från SH-festen går bra att dela med sej här av..

vatt kallt så in i helvete härhemma men det värsta e nog över tror jag. Nu snöar det bara (kollar ut genom fönstret)
samåkning upp till hbg kanske?

smaskiga detaljer och ev. nya par info från SH-festen går bra att dela med sej här av..

Det tror jag inte.
What happends in SH fest stays at SH fest.
Jag var där i vilket fall och såg med egna ögon. Hur som så var det folk där och det serverades alkoholhaltiga drycker. Då kan allt hända.

Vilka kommer nästa lördag då?

Sheikyoras
Slowroller

Dålig uppslutning här tycker jag. Sluta tveka o få tummen ur nu gott o ont folk :D

Hah... ska tydligen gå på sh festen nu ändå :) Ses där då ni som är där, kom nu faan fram o hälsa och stå inte o göm er i ett hörn!

Såg dej men jag hade fullt upp med annat. Så jag räknas nästan in till gömma mej i hörnet.
Nästa gång morsar jag.

AHME!!! Se mig men inte komma o hälsa, jag är ju hur snäll som helst ju och det hade ju varit kul med ett ansikte tillhörandes vovven! Nåja, hoppas du hade lika kul som jag i alla fall då! :D

Såg dej men jag hade fullt upp med annat. Så jag räknas nästan in till gömma mej i hörnet.
Nästa gång morsar jag.

Vilka kommer nästa lördag då?

Sheikyoras
Slowroller
Bushido, om han inte blir utkallad.

Dålig uppslutning här tycker jag. Sluta tveka o få tummen ur nu gott o ont folk :D

Sheikyoras
Slowroller
Bushido, om han inte blir utkallad.

AHME!!! Se mig men inte komma o hälsa, jag är ju hur snäll som helst ju och det hade ju varit kul med ett ansikte tillhörandes vovven! Nåja, hoppas du hade lika kul som jag i alla fall då! :D

Men jag var ju ärlig och erkände.
Trodde du var elak, otrevlig och uppkäftig =)
Nä då du är nog supertrevlig, så som jag utgår från att det flesta är. Min förlust att jag inte hälsa.
Om du såg mej så bar jag jeans, rosa skjorta med vitt foder och bruna knappar. Tror jag nästan var ensam med rosa skjorta.

Men jag var ju ärlig och erkände.
Trodde du var elak, otrevlig och uppkäftig =)
Nä då du är nog supertrevlig, så som jag utgår från att det flesta är. Min förlust att jag inte hälsa.
Om du såg mej så bar jag jeans, rosa skjorta med vitt foder och bruna knappar. Tror jag nästan var ensam med rosa skjorta.

Rockmorsan är hur trevlig som helst och du måste ha gömt bra i hörnen för någon rosa skjorta la då jag inte märke till.

Janå, vi har -15 på kneget, så tunnaste höstjackan har precis kommit på. :vikingablod

Jag knallar fortfarande runt i den sommarfodrade rocken med tshirt under. Däremot använder jag handskar pga att mina händer är helt sanslöst känsliga för minustemperaturer sen jag lite oförsiktigt fick de nedkylda så mycket att jag inte hade känsel i dem ett par timmar.
Så tycker inte det är kallt. Det är ju inte ens mindre än -10 här än iofs. :D
Vid -20 åker vinterjacka på, och eventuellt en mössa. -25 blir det vinterskor. -30 halsduk och vinterhandskar. :D

Går man bara till bilen för att sedan knalla in till ett inomhusjobb så kan jag gå naken om det är så ;)
Stå o jobba ute 8 timmar om dagen som anläggare tex men minusgradervind och snö piskandes i ansiktet så det knappt går att prata efter 20 min pga frusna käkmuskler. Fötterna som isbitar som inte ens hinner värmas upp till behaglig nivå på den halvtimmes lunchrast du har så ska ni allt se att vinterkläderna kommer på tidigare än vanligt

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti