Singeltråden

Vad trodde du? Att vi skulle säga "Otur" och knalla in? Man ska ju vänta in varann vid gruppkörning. :D

Nja, jag tänkte väl snarare att jag kanske inte blir insläppt alls ifall ni andra redan är där inne. Ifall man kommer någon minut sent eller så menar jag. I annat fall hade jag nog själv sagt "Gå in ni" och hittat på något annat ifall ni inte självmant erbjuder er att haka på:D Men jag uppskattar omtanken:tummenupp

Såg en ung kvinna på byggarbetsplatsen igår bland alla hundratals män. Det var veckans höjdpungt! Mama mia ;D

Dags o testa pulkabacksraggning kanske....be grabben sikta på nån snygging och så kan man springa fram o fråga hur det gick och så är ju konversationen igång likssom :)

Nog för att 98,7% av den här trådens kvinnliga deltagare bor i fel ände av landet.. men.. är det nån som ska på sh-festen ikväll?

Dags o testa pulkabacksraggning kanske....be grabben sikta på nån snygging och så kan man springa fram o fråga hur det gick och så är ju konversationen igång likssom :)

testa den :) det värsta som kan hända att grabben får napp , men då får du ju ha pulkan ifred: )

Hah... ska tydligen gå på sh festen nu ändå :) Ses där då ni som är där, kom nu faan fram o hälsa och stå inte o göm er i ett hörn!

*/ ?>
Nyheter
KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Back