Singeltråden

Fyfan. Ytterligare en reminder att sätta undan mer i pensionssparande så man slipper bli omhändertagen av nån blogg-bimbo som knapt kan andas och blinka samtidigt.

Hur fan kan nån vilja sätta på något dylikt är för mig en gåta.

Det var väl ho som hade fobi mot fattiga människor oxå.

Det skulle fan vara skottpengar på sånna där.

Asså, hur ORKAR folk lyssna på henne?! Inget illa menat till er 08.or, gillar sthlmska. Men man får rysningar när man hör hennes prata.

Jag stör mig inte så mycket på hennes dialekt som på det så kallade "innehållet" hon spyr ur sig...:zpy

vafasen var det där?! :va Jag ska fan förbli singel, dom verkar ju inte riktigt kloka dom där kvinnorna! :gnissla

Asså, hur ORKAR folk lyssna på henne?! Inget illa menat till er 08.or, gillar sthlmska. Men man får rysningar när man hör hennes prata.

Man skäms ju för att hon tillhör ens kön eller kan man hoppas att hon är något nertrillat ufo. Hon höll sig då inte framme när gud delade ut hjärnor, det är då ett som är säkert.

Hon lär ju ha simmat i den grundare delen av genpoolen i alla fall :)

Haha! :lol Är böjd att hålla med dem på internet som anser att hon inte är på riktigt. Vore hon det skulle hon inte ta upp buss som exempel. Tanken att hon skulle sitta på en buss skulle inte förekomma i hennes lilla hjärna om hon vore på riktigt. :lol Hon är nog någon form av satir... :rofl
Iaf så är hon något att skratta åt...

Hon är ju inte på riktigt.
"När någon kommer och sätter sig bredvid mig på bussen vet jag inte om det är en fattig eller rik människa."

Eh? Rika människor åker väl inte buss?

Hon är ju inte på riktigt.
"När någon kommer och sätter sig bredvid mig på bussen vet jag inte om det är en fattig eller rik människa."

Eh? Rika människor åker väl inte buss?

Även om hon trollar, är det en bedrift att bete sig som hon eller hur tänker ungdomar idag?:va

Kommer du till hbg på lördag?:)

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...