Singeltråden

Det beror på vart vi ska åka. Jag är sjukt nyfiken på Transnistrien bara för det är landet som inte finns.
Det bör vara en helgkurs tror jag så vi borde inte åka långt eftersom vi inte vet hur bra vi tål varandra. Annars kan vi ta Ryssland, går det åt helvete finns det åtminstone ryskor för dig att köpa.

Köpekött går bort.. Skottland? Går det åt helvete där kan man iaf dricka whisky :banana

Det där med bröd får bli som det blir, nu ska jag åka och jobba så jag får läsa igenom ev svar på frågan i morgon.

Försök nu inte överskrida 20 sidor tack. :tummenupp

Vurpade något så in i helvete såhär sista dagen i backen... Såklart, varför skulle man klara sig en hel vecka utan olyckor liksom?? Kör på twin-tip skidor, dvs det går lika bra att åka framlänges som baklänges. Skulle bara vända mig om som hastigast och ropa färdplanen till en i sällskapet som halkat lite efter, kändes hyfsat safe på den flacka transportsträcka vi färdades på vid den tidpunkten... Tro då fan att det kommer en djup jävla grop mitt ur ingenstans, och där gräver bakändarna på mina skidor ner sig vilket skickar mig rakt upp i luften och kasta mig handlöst ner i marken med ryggen före...:död Ländryggen känns sisådär just nu, har nog fått en blödning någonstans en bit in för det syns inget men gör ont att trycka på och sitta med ryggen mot ryggstödet i soffan...:huvet Jaja, smällar man får ta eller nåt...:rolleyes: Enligt polaren såg det väldigt kul ut iallafall när jag åkandes baklänges plötsligt flyger upp i luften och landar platt på rygg...:näsblod :D

Ramla du i elementet?

Nope. :)

Haha, jag sitter och jobbar extra på kundtjänst. Så jävla kul när det ringer världens mest förvirrade tjej o babblar om hur hennes dator inte vill starta o bla bla bla. Efter typ tre-fyra minuters tjatter säger jag vänligt: Du ska nog testa att ringa UPC istället för UPS. :D

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT