Singeltråden

Jag skulle nog föredragit att åka "själv" isåfall, men så kan man ju mötas upp väl på plats.

Blir lite jobbigt om ni bokar allt ihop och när du väl träffar personen så är han inte alls som du trott/hoppats.

Sen så tycker jag generellt ska vara försiktig om man är kvinna.
Tycker inte att det ska behöva vara så.

Men med tanke på hur verkligheten ser ut så tycker jag det.
Vet inte hur många gånger man läst om kvinnor som råkat riktigt illa ut för att dom helt enkelt varit godtrogna.

Fast själv vågar jag inte åka. Jag litar inte tillräckligt på mig själv för det. :död

Lite nyfiken på vem som ska "ta mig" till Danmark den 23:e, ja menar kul att bli inbjuden men "bara för det tar vi hit" hotar du folk med mig älle?!? :rolleyes:

Ja men jag vill ju ha dit dig :) Vi behöver någon som styr upp allt när småpågarna spårar liksom.
Om du vill till danmark så kör scandlines. Om du vill komma till Helsingborg så kör Sj och skånetrafiken ;)
Kom bara kom.

Men du måste ju ställa upp en lista på alla som dyker upp på festen. Sen är jag nyfiken på hur du sätter oddsen på dem?

Nä du den hålls hemlig för dig!

Är man dum i huvudet om man faktiskt åker iväg på en resa med någon man aldrig träffat? :va

Inte dum om man tänker till bara.
Tror du har njure till att klara det

Nej jag ger dig enbart fakta.
Ja jag tänkte svara just nu. Ville du ha en bild på min röv sa du ?

Nä på kewken.

Men den skickade du ju ändå.

Har vidarbefodrat den till de som ville ha den bilden nu.

Fast själv vågar jag inte åka. Jag litar inte tillräckligt på mig själv för det. :död

Ta med Drille som livvakt. Han är stor och hårig. Du får deala ner hans matkonto lite bara. :)

Jag tycker de är ett under att de andra är kvar. Då var alltså tessan för fin för oss?

Här skiljs kvinnorna ut från flickorna. Hoppas bara dom inte blir övermogna av allt smuts i tråden, ha ha

Ja men jag vill ju ha dit dig :) Vi behöver någon som styr upp allt när småpågarna spårar liksom.
Om du vill till danmark så kör scandlines. Om du vill komma till Helsingborg så kör Sj och skånetrafiken ;)
Kom bara kom.

Haha, det vore faktiskt jäkligt kul, men det funkar inte så bra i närtid av olika skäl.
:tuttar

Fast det är en kompis hoj. Min står det "Slicka fitta" och "Snopp e gott" på..... :gnissla

Folkesson åkte en halv säsong med texten Stora kukar går tungt innan han upptäckte vad jag satt dit för text på kutsen.
Året efteråt när CBR600 kom med trycksatt luftburk som hette DAIS så blev det AIDS ist tog ett bra tag innan han upptäckte det också.

Fast det är en kompis hoj. Min står det "Slicka fitta" och "Snopp e gott" på..... :gnissla

Ha ha, fast det visste inte hon som drog. Nu blev det ännu roligare, ha ha. För böveln vilken Potifars hustru den hojen är. Jag misstänker att om man så mycket som petar på den knarren med en pinne så reserverar man med automatik en plats vid kolskyffleriet en våning ner när man kniper ihop röven.

Meh, varför skulle lill-fian försvinna pga nåt sånt? :va

Leopard-mönstrade skäl ja får be... :fakta

Har du en leopardteddy på morgonen när du låter dig väl smaka av en smörgås menar du?

Hennes moder kanske varnade henne för folk som hade runda ord på sina prylar?

Nyheter
Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!