Singel liv hela helgen

Skit du i de med särskrivningen , moralkärring! :arsele

Lyckad fest mycket öl mycket rock , dock så kom det massa tjejer men
det var ju bara att skita i dom och beté sig som bara grabbar kan hheehe
full som fan nu ska sovas.....

"moralkärring" Det var faktiskt kul! Det är nog första gången jag fått sådan kritik. De ggr jag hittills i livet gått min omgivning på nerverna har det rört motsatsen :D

Jag tyckte mest att rubriken var lite gullig, singel "hela helgen"!! :D

Hoppas ni hade kul iaf !

Last edited:
Killfest så är det allmänt halvaccepterat att släpa med respektive om hon insisterar (d v s har kontrollbehov).

Skulle min tjej ens få för sig något dylikt så skulle hon få sova på hotell kommande dagar. Killfest är killfest, den kille som bryter mot det åker ut. Tjejen likaså, om hon inte har med sig en strippstång och är inoljad. Och snygg såklart.

Jag kan säga såhär, jag har alltid varit godkänd att följa med på killfester för jag gillar att snacka motorer, bilar osv.

Haha, det är iofs sant. I de killgäng jag ingått i genom åren har det ofta ingått en eller annan tjej ungefär på de premisserna. Jag antar att killar som är tokintresserade av vad som nu diskuteras på tjejmiddagar kan vara lika välkomna på dessa... men jag tror det är tunnare med kandidater?

Som alltid, människor är individer i första hand. Grupptillhörighet i olika sammanhang baserat på annat än personliga egenskaper är alltid en tolkningsfråga. :)

Hårdrock, två dunkar hemkört och några hinkar att barfa i så är kvällen räddad :tummenupp Värmlandsgroggar med lite smak och en go soffa att fyllna till i är kalas :fyllisar Man kan ju glo på naturfilm också... :hihi

Ni kan ju köra lite svenskalektioner också..& lära er att singelliv är ett ord....

Och i slutet av en mening sätter vi en punkt.:rolleyes:

Jag brukar åka på spa och då får killen lite egentid (vilket jag tycker att man ska unna sig i ett förhållande), ett tips till er som vill få en helg fri från :tuttar .

Last edited:
Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...