Singel liv hela helgen

floodi

Sporthojsnörd
Gick med
13 Feb 2005
earth , europe , sweden , southsweden , Kalmar , S
Hoj
gul 03á
Körde iväg sambon till bussen i morse vid 08:00 hon ska upp till stockholm
och rocka loss med sin syrra o sypa sig full o så , så jag tänkte ha en riktig
singel helg för mig själv , Ska ha lite grabbfest här hemma ikväll , mycket öl
och mycket snus och mycket rocknroll musik på hög volym , bara för att känna
att det är min egna helg , hur ska man bära sig åt så att inte polarna dra med sig sina egna brydar , fan ska ju bara karatesupas här ändå , Nån som har nått kul förslag på lite karatesupafest förslag , om vad man kan göra för lite kul aktiviteter en snöig kväll i en lägenhet. dimman kommer ligga tät...

blir iallafall en pizza framför en vandamme film nu snart med lite starkpilsner
och lite D.A.D i bakgrunden. :yoparty

Guitar Hero (kan EJ bytas ut mot singstar):D , whisky, t-shirts med avklippta ärmar och bandana knuten runt knät så är grabbkvällen fixad. :D

Behöver inte vara så avancerat, på me stereon, fram med öl och en kortlek.
Lira poker och snacka om nakna brudar :tummenupp

Samma här, tjejen drog precis till nån blomstermässa i sthlm och ikväll blir det grabbkväll hemma hos en polare. Fast det blir nog lugnt känner jag, har jobbat natt och ska jobba om 10 minuter igen och ska jobba imorgon också :(
Fast några whiskeY's lär ju slinka ner.
Har även bakat lite efterrätt åt grabbarna, återstår att se om de mobbar mig för det ikväll :D

Om du inte vill att polarna ska ta med sina kjoltyg är det väl bara att säga det? :va

Oja! :D Skylt på dörren ---> "Pussys not allowed"

:gnissla risken är att det står "dicks not allowed" på sovrumsdörren när grabbsen kommer hem sen.

Samma här, tjejen drog precis till nån blomstermässa i sthlm och ikväll blir det grabbkväll hemma hos en polare. Fast det blir nog lugnt känner jag, har jobbat natt och ska jobba om 10 minuter igen och ska jobba imorgon också :(
Fast några whiskeY's lär ju slinka ner.
Har även bakat lite efterrätt åt grabbarna, återstår att se om de mobbar mig för det ikväll :D

bara förklara för dem att frugan bakade och att du inte har en aning om hur man använder köksredskap :tummenupp

Märkligt det där.

Tjejfest (eller, för de reaktionära, tjejmiddag) och det är automatiskt underförstått att pojkvänner ingår ej i konceptet.

Killfest så är det allmänt halvaccepterat att släpa med respektive om hon insisterar (d v s har kontrollbehov).

Till allas förtret, för det slutar med två respektive som sitter och surar i köket över att det bara pratas motorer och spelas musik "som det inte går att dansa till", och som snart kommer och är trötta och tycker det är dags att åka hem.

Eller har jag fel?

Gav i alla fall upp på damer med 24/7 umgängesbehov rätt tidigt i min amorösa karriär, bl a av ovanstående skäl. :)

Ni har väl sett "T.T" reklamen ? Thee Town och bilbana.....Har själv tagit fram min gamla AURORA bana ett par gånger. Skitskoj.

Jaaa...det bör väl inte nämnas ngt mer? :hihi

[YOUTUBE-ID]S1ZZreXEqSY[/YOUTUBE-ID]

För en som bott själv hela livet så blir denna särskrivna trådrubrik ännu mera kuriös :D

För en som bott själv hela livet så blir denna särskrivna trådrubrik ännu mera kuriös :D

Skit du i de med särskrivningen , moralkärring! :arsele

Lyckad fest mycket öl mycket rock , dock så kom det massa tjejer men
det var ju bara att skita i dom och beté sig som bara grabbar kan hheehe
full som fan nu ska sovas.....

Märkligt det där.

Tjejfest (eller, för de reaktionära, tjejmiddag) och det är automatiskt underförstått att pojkvänner ingår ej i konceptet.

Killfest så är det allmänt halvaccepterat att släpa med respektive om hon insisterar (d v s har kontrollbehov).

Till allas förtret, för det slutar med två respektive som sitter och surar i köket över att det bara pratas motorer och spelas musik "som det inte går att dansa till", och som snart kommer och är trötta och tycker det är dags att åka hem.

Eller har jag fel?

Gav i alla fall upp på damer med 24/7 umgängesbehov rätt tidigt i min amorösa karriär, bl a av ovanstående skäl. :)

Jag kan säga såhär, jag har alltid varit godkänd att följa med på killfester för jag gillar att snacka motorer, bilar osv. Killsnack är bra snack och sura kan man göra när man är själv. HATA surkärringar med mens. :yoparty Oooooh shit vad jag kommer få feministpatrasket på mig nu....om det ens finns några såna här. Mohaha. Men jag skulle och har alltid accepterat om killarna vill ha en kväll för sig själva, va fan man kan ju inte va som klister, då tröttnar man ju för fanken fortare än maten hinner kallna. :fyllisar

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show