RedBaron
Kör lätt modifierad och aptrimmad GSX1100
Chris Ash skrev:...Något år var det i mina ögon bättre än 500-VM...

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Chris Ash skrev:...Något år var det i mina ögon bättre än 500-VM...
RedBaron skrev:Läste jag verkligen detta ?![]()
Chris Ash skrev:Spanjorer däremot inte så jättemånga
Japp!Chris Ash skrev:Vem är grodätaren? Raymond Roche?
1990 var året.sandstream skrev:Japp!
Vann 93 på Ducati.
Gustav O skrev:Carl Fogarty, mannen utan självkritk.![]()
"It'll be big," Foggy told Crash.net, when asked about Rossi's eventual exit. "It happened with me in Superbike, with Mick Doohan in MotoGP and when it happens with Rossi - well, then you're just left with a bunch of ... (laughs)... a bunch of very good motorcycle racers!
"But those that are left are not, you know... if you go out on the street today in England and ask someone to mention a (Superbike rider's) name, they'll probably still mention my name! They won't know who the other guys are, that's the difference."
Ska bli riktigt intressant och se hur bra det går, det höjer varje fall statusen ett par snäpp.valmers skrev:
Strider skrev:Nepp!93 vann Scott Russell på Kawa!
Visst var det så, sorryLord Melchet skrev:1990 var året.
Än så länge verkar det vara mest en önskan från Barros men det verkar konstigt att han skulle gå ut med det om det inte fanns ett litet uns sanning.valmers skrev:
Det är säkert sant och jag skulle bli förvånad om han inte tar en ganska överlägsen WSBK-titel. Skulle även Biaggi köra WSBK 2006 lägger jag ändå min röst på Barros som titelinnehavare vid säsongens slut.sandstream skrev:Än så länge verkar det vara mest en önskan från Barros men det verkar konstigt att han skulle gå ut med det om det inte fanns ett litet uns sanning.
http://www.superbikeplanet.com/2005/Dec/051228a.htm
Nyteknik skrev:Det är säkert sant och jag skulle bli förvånad om han inte tar en ganska överlägsen WSBK-titel. Skulle även Biaggi köra WSBK 2006 lägger jag ändå min röst på Barros som titelinnehavare vid säsongens slut.
Skägget skulle ju toura hem mästerskapet, eller hur var det nu?Chris Ash skrev:Jag skulle inte räkna ut Troy Bayliss ur titelkampen.....
valmers skrev:Skägget skulle ju toura hem mästerskapet, eller hur var det nu?
Han är ju utkickad ur MotoGP, så vad återstår annars? Sälja Regaine?Chris Ash skrev:Är han klar för WSBK? Åfan....
valmers skrev:Han är ju utkickad ur MotoGP, så vad återstår annars? Sälja Regaine?
Jäpp !!! Han ska vara klar Suzuki: http://www.racergp.com/modules.php?name=News&file=article&sid=234Chris Ash skrev:Är han klar för WSBK? Åfan....
RedBaron skrev:Jäpp !!! Han ska vara klar Suzuki: http://www.racergp.com/modules.php?name=News&file=article&sid=234
Sandstreams K5 kommer snart att annonseras ut i Gula Tidningen![]()
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |