Chris Ash
Kapten Gars
sandstream skrev:Tror du att han har noll att säga till om?
Ja, varför skulle han ha något att säga till om?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
sandstream skrev:Tror du att han har noll att säga till om?
För att han är regerande världsmästaren och försteförare i teamet.Chris Ash skrev:Ja, varför skulle han ha något att säga till om?
sandstream skrev:För att han är regerande världsmästaren och försteförare i teamet.
Skulle nog kännas lite dassigt för honom om Biaggi gled in och tog över alla uppmärksamhet.
(Tycka vad man vill om Biaggi men han skulle onekligen rankas höger än Corser).
Jag TROR att stallchefen skulle kolla en sån sak med Corser först.
Du kanske har rätt.Chris Ash skrev:Corser är världens mest ödmjuke roadracingförare, han skulle nog inte bry sig ens om han hade nåt att säga till om.
moto-gg skrev:Barros till Klaffi Honda http://www.racesport.nl/nieuwsitem.asp?newsid=10584
Jag har redan varit på dem och frågat hur de tänker sända 2006.RedBaron skrev:Kul med fler stjärnor i WSBK. Hoppas Eurosport noterar det och sänder fler lopp live.
Berätta för dem att vi vill se Stiggy vinna VM i SS600 live oxåsandstream skrev:Jag har redan varit på dem och frågat hur de tänker sända 2006.
Hoppas på svar i morgon![]()
Samma dag kommer det att regna geléhallonRedBaron skrev:Berätta för dem att vi vill se Stiggy vinna VM i SS600 live oxå![]()
Jag lovar att det kommer att regna gelehallon i mitt vardagsrum om Stiggy vinner VM (Men jag fyller inte på skålen förrän det nästan är klart)sandstream skrev:Samma dag kommer det att regna geléhallon
Mitt mail studsade av någon konstig anledning så någon annan får gärna prova att maila dem.
Jag lovar att bjuda på ett kilo om det skulle skeRedBaron skrev:Jag lovar att det kommer att regna gelehallon i mitt vardagsrum om Stiggy vinner VM...
Ja se så det kan gå. Många förutspådde Superbikeseriens svanesång och var lyriska över utvecklingen i Motogp, framför allt kom ihåg snacket försäsongen 04.Gustav O skrev:Flamminibröderna fnissar nog hela veckan lång. Startfältet i SBK börjar se ganska starkt ut, iofs fortfarande mest icke framgångsrika eller gamla GP förare men ändå.
Någon som kan berätta om bröderna? Vilka är de?Gustav O skrev:Flamminibröderna fnissar nog hela veckan lång. Startfältet i SBK börjar se ganska starkt ut, iofs fortfarande mest icke framgångsrika eller gamla GP förare men ändå.
Det är de som styr SBK-VM genom sitt företag FGS. Vet inte så mycket mer om dem men har läst lite intervjuer i Motorcycle Racer.sandstream skrev:Någon som kan berätta om bröderna? Vilka är de?
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |