Silly season BOTT 2010

BA

Gammelman racing (GMR) #9
Gick med
4 Aug 2005
Ort
Hönölulu
Hoj
Ducati 999 (lägg bud), Ducati 1198s
Nu vet jag vad du har gjort ;)

Någon som har kollat upp ev gruppköp däck. Något företag som har erbjudigt sig (Hojdäck.se?) eller liknande?


Själv så hittade jag en spricka i motorblocket i förgår (bara o kassera):död

Misstänker att infon kommer från en inte allt för tillförlitlig källa :D
Hur som så stämmer det, delvis.:D
 

Generic

Föredetta nothing
Gick med
1 May 2007
Ort
Norge/Fredrikstad
Hoj
Nopp
Da er det klart, Norske førere kommer til å rule i BoTT 2010! Dag og Robban på 1098 R og Lillegutt og jeg på Rc8R:tummenupp Dag kommer til å overraske mange i år- dårlig sesong ifjor, knallsesong i år:banana Jarle og Robban tar pallplasser i hvert race, så jeg blir nok dessverre dårligste nordmann:huvet
 
Last edited:

Kowe

www.koweracing.se
Gick med
30 Jun 2007
Ort
I Garaget....
Hoj
-00 RSVR, -07 RSV BoTT #17, RSVR 06 Regncykeln :)
Da er det klart, Norske førere kommer til å rule i BoTT 2010! Dag og Robban på 1098 R og Lillegutt og jeg på Rc8R:tummenupp Dag kommer til å overraske mange i år- dårlig sesong ifjor, knallsesong i år:banana Jarle og Robban tar pallplasser i hvert race, så jeg blir nok dessverre dårligste nordmann:huvet

Har jag missat nått?

Heter serien Norwegian Battle Of The Twins?

Nej nej nej en norrman i serien är en för mycket..... :huvet
Du har visat dig stark på slutet och då får du lämna över till oss unga grabbar nu som skall axla din mantel...... :yoparty
 

Generic

Föredetta nothing
Gick med
1 May 2007
Ort
Norge/Fredrikstad
Hoj
Nopp
Har jag missat nått?

Heter serien Norwegian Battle Of The Twins?

Nej nej nej en norrman i serien är en för mycket..... :huvet
Du har visat dig stark på slutet och då får du lämna över till oss unga grabbar nu som skall axla din mantel...... :yoparty

Slapp av min venn, det blir mange nordmenn til året! Idag fikk jeg bekreftet at en eks toppfører har kjøpt seg twin for å stille i BoTT. I tillegg kommer det kanskje 2-3 bra b-førere. Så nå kan det bli 7-8 pr race - norsk pall i hvert BoTT-race....:arsele
 

Don Quixote

Nordic BoTT 2010
Gick med
15 Mar 2003
Ort
GBG
Hoj
Ducati 1098, BadAss-chopper & ZX636R -02
Slapp av min venn, det blir mange nordmenn til året! Idag fikk jeg bekreftet at en eks toppfører har kjøpt seg twin for å stille i BoTT. I tillegg kommer det kanskje 2-3 bra b-førere. Så nå kan det bli 7-8 pr race - norsk pall i hvert BoTT-race....:arsele

Vad är det som händer?? Tacka vet jag 2007... Det var bättre förr!
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Drömhoj
Jag ska vara bästa Aprilia på de tävlingar jag ställe upp i iaf :D

Och inga norskar framför! Usch!
 

Generic

Föredetta nothing
Gick med
1 May 2007
Ort
Norge/Fredrikstad
Hoj
Nopp
Jag ska vara bästa Aprilia på de tävlingar jag ställe upp i iaf :D

Och inga norskar framför! Usch!

Tror nok du må innse at minst 2, kanskje 3 av de som kommer med i år kjører fra deg - lett:arsele Så du får nok bli med oss i gammelmannligaen:tummenupp

Vad är det som händer?? Tacka vet jag 2007... Det var bättre förr!

Helt klart, når du grisebanka Pinky hadde serien sjel:tummenupp Nå har jo snart alle überkittamegaracere, og dekkbudsjett på WSB-nivå:huvet Tror vi må innføre dekkbegrensning, trimmingsbegrensning og ikke minst alkoholpåbud - typ: minimum 2 flasker gammeldansk og en kasse øl pr racehelg, ellers mister man poengene:tuttar

NB! Glimrende at Kowe har tatt opp Pinky-arven, men han mangler din sadistiske side:)
 
Last edited:

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Drömhoj
Hur vet du det? Vad för tider kör dom? Enklare att jämföra då.
Tror nok du må innse at minst 2, kanskje 3 av de som kommer med i år kjører fra deg - lett:arsele Så du får nok bli med oss i gammelmannligaen:tummenupp



Helt klart, når du grisebanka Pinky hadde serien sjel:tummenupp Nå har jo snart alle überkittamegaracere, og dekkbudsjett på WSB-nivå:huvet Tror vi må innføre dekkbegrensning, trimmingsbegrensning og ikke minst alkoholpåbud - typ: minimum 2 flasker gammeldansk og en kasse øl pr racehelg, ellers mister man poengene:tuttar

NB! Glimrende at Kowe har tatt opp Pinky-arven, men han mangler din sadistiske side:)
 

FettSnok

96% enligt läkaren
Gick med
22 Apr 2006
Ort
Där pepparn växer
Hoj
Aprilia RS660, Highland 950 SM
Det får nog införas obligatorisk karburundum i de Norska hojarnas olja. Jag bjuder på en liter färdigblandad :D
 

scaryracing

www.scaryracing.com
Gick med
6 May 2005
Ort
skåneland
Hoj
vtr sp2 o en kawa zx6r:=)
tur

sikken jävla tur man bestämde sig för att sluta när alla e så snabba :tuttar

Samtlige av dem kjører typ bedre enn 1,37 A.torp, 1,07 Karlskoga, 0,47 Falkenberg:arsele Og da har jeg IKKE regnet med Plassen-brothers som kjører enda fortere enn den gjengen jeg snakker om:krama
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Drömhoj
Samtlige av dem kjører typ bedre enn 1,37 A.torp, 1,07 Karlskoga, 0,47 Falkenberg:arsele Og da har jeg IKKE regnet med Plassen-brothers som kjører enda fortere enn den gjengen jeg snakker om:krama

jag har kört 1.36 på Anderstorp. 46 på falken och 7or på gelleråsen.. Hehehe dock med R1an :) men lugnt, jag har inga problem med att andra är snabbare. Inte ens norskar ;)
 

Mrlind

Ny medlem
Gick med
28 Apr 2003
Ort
08
Hoj
KX250F, KTM RC8R, Knäortros :)
Säger man Norskar?? Norrmän heter det?! Förbannade Norrmän till och med! :tummenupp
 

Generic

Föredetta nothing
Gick med
1 May 2007
Ort
Norge/Fredrikstad
Hoj
Nopp
Da er Kåtem´en ferdig med første forbedringsrunde, vi har nå 10 hk mer på hele mellomregisteret og 5 hk mer på topp:) 8 nm mer på hele registeret:tummenupp Så neste prosess skal forhåpentligvis gi oss 10 hk til og ca 8-10 nm:yoparty Fy f... hvor rask man skal bli i år:tuttar
 

PeppeBus

SDK Socio#2734
Gick med
18 Jul 2003
Ort
Göteborg
Hoj
Ducati 999SPR, CBR1000RR
Da er Kåtem´en ferdig med første forbedringsrunde, vi har nå 10 hk mer på hele mellomregisteret og 5 hk mer på topp:) 8 nm mer på hele registeret:tummenupp Så neste prosess skal forhåpentligvis gi oss 10 hk til og ca 8-10 nm:yoparty Fy f... hvor rask man skal bli i år:tuttar

Vilket blir?

140hk/110Nm ??? :tuttar
 
Nyheter
Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

KTM 990 RC R på gång

KTM har presenterat prototy...

Distinguished Gentlemans Ride 2024

Söndagen den 19/5 var det d...

Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Högsta antalet viltolyckor på tio år

Under 2023 inrapporterades ...

Värva SMC-medlem – chans att vinna MC-resa till Nya Zeeland

Foto: Miles Holden Värva...

Hydet Dirt Drags istället för hillclimb 

Den 3 augusti i år har Hyde...

Dags för 50:e Custom Bike Show

Lördagen den 1 juni är det ...

Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Top