Silly season BOTT 2010

Generic

Föredetta nothing
Gick med
1 May 2007
Ort
Norge/Fredrikstad
Hoj
Nopp
Så det er har dere chatter i mellom racene ja:) Jeg får ønske meg selv velkommen:p
Joda, Ilar jeg er en trevlig gutt og det er du også! Tusen takk for all hjelp med spor på Falken. Det var veldig hjelpsomt og sporty av deg!:)
Men jeg har en grym plan for Karlskoga og er ganske sugen på revansj, så ikke ta seieren på forskudd min venn, selv om du kjører som en jævla elitefører;) Det blir ikke like enkelt for deg neste gang, det kan jeg garantere:p

Vi sees på Karlskoga :)

Skal man kjøre i Sverige er SH et must:tummenupp Men forbered deg på at svenskene ikke alltid skjønner hva vi skriver:) Forøvrig grattis med bra kjøring - igjen:yoparty NB! Nå må du snart få med deg en onsdagstrening, klubbløp den 16. juni!

Välkommen T det är här vi snackar skit. ja jag längtar redan till Karlskoga det kommer bli ett härligt race. kul att du hitta sporthoj.com vi hörs och vill du ha lite hjälp på Karlskoga så är det bara och prata med mig :tummenupp

Hva med meg? Jeg trenger all den psykiske, kjøretekniske og alle annen hjelp jeg kan få nå:huvet:gnissla Og som om det ikke er nok så ble jeg skada i helgen:död NB! Vi kjører K.skoga den 19-20. juli:yoparty
 
Last edited:

saint

www.banåkning.nu
Gick med
19 Nov 2003
Ort
Dalarna
Hoj
KTM RC8R
Skal man kjøre i Sverige er SH et must:tummenupp Men forbered deg på at svenskene ikke alltid skjønner hva vi skriver:) Forøvrig grattis med bra kjøring - igjen:yoparty NB! Nå må du snart få med deg en onsdagstrening, klubbløp den 16. juni!



Hva med meg? Jeg trenger all den psykiske, kjøretekniske og alle annen hjelp jeg kan få nå:huvet:gnissla Og som om det ikke er nok så ble jeg skada i helgen:död NB! Vi kjører K.skoga den 19-20. juli:yoparty

Det fixar vi Geir :tummenupp:tummenupp:tummenupp
 

saint

www.banåkning.nu
Gick med
19 Nov 2003
Ort
Dalarna
Hoj
KTM RC8R
Fan va dött det var här. Jag har fixat kopplingen som slirat hela våren så nu blir det full effekt till Gåsen :tummenupp
 
Nyheter
Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Prövotid på AM-körkortet införs

En ändring i körkortslagen ...

2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

”Vårservice”!

Ibland hinner man inte rikt...

KTM 990 RC R på väg

KTM har presenterat prototy...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Top