Kamikaze kid
Inget är omöjligt....
mankan skrev:Jag är ledsen, men jag kommer inte att vika mig en tum på den punkten. Sedan får ni tycka vad ni vill![]()
Kalas...
Jag har bildat mig en uppfattning om dig och den behåller jag ...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
mankan skrev:Jag är ledsen, men jag kommer inte att vika mig en tum på den punkten. Sedan får ni tycka vad ni vill![]()
Kamikaze kid skrev:Kalas...
Kamikaze kid skrev:Kalas...
Blackninja skrev:Om folk aldrig klagar och så blir ju aldrig världen bättre, sen ska man fan kunna stava. Har man dyslexi får man helt enkelt be någon läsa igenom det. Hur svårt kan det vara??
mankan skrev:Vaddå, känner du mig eller? Du menar på fullaste allvar att du, baserat på mina inlägg i denna tråd (kanske till och med på det inlägg du citerar), har bildat dig en uppfattning om mig som är så stark att du tänker behålla den? I så fall är det bara att gratulera, för du måste vara en hejdundrande människokännare och även lite synsk om du vet vem jag är och vad jag står för efter att ha läst några rader som jag har skrivit på ett Internetforum. :kocko
Flådde skrev:Man får gratulera ett du lyckades föra detta på en ännu lägre nivå!!
Napsyl skrev:Jävligt svårt
Jag har inte råd att ha en heltids anställd för o kolla allt skit jag skriver
mankan skrev:Men snälla nån! Det ligger väl i ett allmänt intresse att man lär sig skriva och stava ordentligt i skolan. Hur ska man annars kunna bli tagen på allvar senare i vuxenlivet? Varför ska man hela tiden vara så förbannat ödmjuk och tänka "ohhh, han stavar fel. Det är nog synd om honom, det måste vara jobbigt osv.). Visst att det finns de som verkligen har detta problem med att inte kunna stava ordentligt, men det är min fulla övertygelse att många av dagens ungdomar helt enkelt är för lata för att ens orka bry sig om att lära sig ordentligt, sedan får du tycka vad du vill. Det kommer i alla fall jag att fortsätta med![]()
vafaneni skrev:Stavfel är en sak. Men vad som är mycket värre, är folk som anmärker på andra och inte själv hanterar skriftspråket. Hur vore det om du själv skulle lära dig att använda parenteser på rätt sätt. Det finns mycket övrigt att anmärka på i din text… Men vem bryr sig? Huvudsaken är att budskapet går fram.
Kamikaze kid skrev:Jasså jag får inte bilda mig en uppfattnig om dig?![]()
![]()
![]()
Om du sticker ut hakan och uttalar dig så fär du ju tåla att folk bildar sig en uppfatning om vad du är för person!
Eller är det bara du som får dömma???![]()
Tidigare skrev du att vi andra fick tycka vad vi ville!
Gäller inte det om man inte tycker som dig?
Ryck upp dig nu!
Getingen skrev:Era mammor är äckliga...........
Kamikaze kid skrev:Ta det gärna långsamt så jag förstår poängen med att driva med andras åkommor, lyten eller men!
För hur jag än läser så kan jag inte få in i min tjocka skalle hur detta skulle ha varit kul?
Hoppas du sjäv godtar om någon hittar fel på dig och sedan hänger ut dig på någon internet sida!
Empati verkar vara något du saknar i allra högsta grad!
Prova att tänka dig in i andra personers situation innan du sätter igång att trackasera!
Ha en trevlig sommar! :kocko
mankan skrev:Men du har ju inte fattat någonting alls!
Du beter dig ju som om det är DIG jag hoppar på och trakasserar, vilket är helt befängt! :kocko
mankan skrev:Jag kan tyvärr inte förklara varför det är kul att driva med andras åkommor, lyten eller men.....
...Återigen, nu med STORA bokstäver: JAG HAR INTE TRAKASSERAT NÅGON, fatta det! Vari ligger det så kallade trakasseriet i sådana fall?![]()
Ha en trevlig sommar du med!![]()
Kamikaze kid skrev:Du får tycka vad du vill....Jag får tycka vad jag vill... Uppfattat?
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka
Under 46:e Coca Cola 8-timm... |
|
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |