Shell advance malaysian motorcycle gp

Kommer Rossi att "fegisköra" för att få så många poäng som möjligt.//M

Men lilla vännen :krama Rossi fegisköra .... inte då, han gör som vanligt och kör för seger.

Trodde inte en sån kommentar skulle undslippa dina läppar :tungan

Men lilla vännen :krama Rossi fegisköra .... inte då, han gör som vanligt och kör för seger.

Trodde inte en sån kommentar skulle undslippa dina läppar :tungan

Nää....men jag trodde att du/ni fattade att jag var ironisk.
Har fått mig ett par rejäla påhopp för min passion gällande Valentino så jag tänkte bara lixom....:rolleyes:

Däremot tror jag, att han inte tänker riskera alltför mycket om det blir närstrid. Visst kör han mycket på känsla...men nu är det trots allt mästerskapet som står på spel.

Gooooooooooo Rossi....!!! Puss :kiss

Spännande att se Espargaro igen, kan han leva upp till de förväntningar som han nu har på sig... tror han kan spöa Hayden och Kallio, men också krascha bort sig pga överladdning.

Rossi tar VM-bucklan på söndag fast Lorenzo vinner racet.

Så!

2 st biljetter uthämtade för nån timma sedan, till Grand Stand Platinum section.
Turn 1 & 2 :yoparty
Fatta hur kul detta är - att äntligen kunnat prickat in Sepang, efter 2 tidigare bommar förra och förrförra året :gnissla

Men nu är jag som ett barn på julafton! :D

Så!

2 st biljetter uthämtade för nån timma sedan, till Grand Stand Platinum section.
Fatta hur kul detta är - att äntligen kunnat prickat in Sepang, efter 2 tidigare bommar förra och förrförra året :gnissla

:gnissla

Hoppas det regnar monsunregn! :mad: ;)

Jag hoppa ni får sol, inte för fuktigt och tre grymma race med din favorit Rossi som Weltmeister! :tummenupp

Jag hoppa ni får sol, inte för fuktigt och tre grymma race med din favorit Rossi som Weltmeister! :tummenupp

Tack!
Ja detta är stort!
Här har man chansen att se en av de största bli världsmästare på söndag. Det känns pirrigt redan nu kan jag säga!

Ska häcka på banan hela lördagen med och blänga på alla warm-uper och kval :tummenupp
Kanske försöka snika in i depån, hur det nu ev. kan vara möjligt.
Jag får kalla mig Dr.Costa kanske.. ;)

Det är väl bara att traska upp till de små Indonesierna och presentera dig: "Hello fellas! I am the famous Dr.Bike!"

Vad kan gå fel?

Det är väl bara att traska upp till de små Indonesierna (Malayer anm.) och presentera dig: "Hello fellas! I am the famous Dr.Bike!"

Vad kan gå fel?

Äre sant? :tomten
Kan jag bara vara så fräck tror du? ;)

Är du snäll kan du få någon souvernir!
(nån 2-taktsgrej)

Hursomhelst, spännande race ska det garanterat bli i samtliga klasser.
Håller det i sig sedan tidigare är väl 125 och 250 båda nagelbitare, och i 250 har vi ju lite som står på spel. 125 är ju "klart" redan, men det lär ju bytas dekaler som vanligt iaf.
Å så var det utlovat Moto2-visning som en liten teaser.
(vad vet jag inte, men det lär knappast bli nåt körande, snarare nån demohoj som visas upp)

Så här ser iaf programmet ut:
(lokal tid är Sverige +6h)

PROGRAM MALAYSIA GP

Så!

:gnissla Nu känns inte min resa till finalen i Valencia så exotisk längre.

Men fan vad jag ska ha kul! :yoparty

Exakt! Presterar man skit så ska man skit ha, det är det enda rktiga:tummenupp
Nu ska du inte bli lissen, han kan ju lyckas. :krama

Last edited:
Rossi:
"It is more important to think of the championship than of the race."

Mytologin över Rossi som den ständigt ovilkorligt rejsande virotuosen om översta pall platsen i varje race (what ever) e inför Sepang nu avslöjad o förverkad..

Rossi har blivit mänsklig, eller !?

Rossi:
"It is more important to think of the championship than of the race."

Mytologin över Rossi som den ständigt ovilkorligt rejsande virotuosen om översta pall platsen i varje race (what ever) e inför Sepang nu avslöjad o förverkad..

Rossi har blivit mänsklig, eller !?

Lite klok på gamla dar?

Ni två... Det är inte så att era föräldrar är syskon, era Haydenfanatiker... :gnissla ;) :D
Med tanke på Skånes grunda genpool skulle jag ligga lite lågt med såna antydningar ;)
Hayden har inte underpresterat i år utan motsvarat mina förväntningar. ;)
Med Melandris kollaps förra året färskt i minnet tycker jag att Hayden presterat mer än godkänt i år. Avtryckt i början av 3 race så turen har väl inte varit på hans sida heller.

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra