BASH
WTF !!!!
Kommer Rossi att "fegisköra" för att få så många poäng som möjligt.//M
Men lilla vännen

Trodde inte en sån kommentar skulle undslippa dina läppar

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Kommer Rossi att "fegisköra" för att få så många poäng som möjligt.//M
Men lilla vännenRossi fegisköra .... inte då, han gör som vanligt och kör för seger.
Trodde inte en sån kommentar skulle undslippa dina läppar![]()
Det borde räcka med klassikern:Undrar vilka kommentarer som kommer från alla Haydenfans om Espargaro kör ifrån honom.
... Crazy Boner ...
Ni två... Det är inte så att era föräldrar är syskon, era Haydenfanatiker...Det borde räcka med klassikern:
Hayden 1
Espargaro 0
![]()
Hayden har inte underpresterat i år utan motsvarat mina förväntningar.![]()
Så!
2 st biljetter uthämtade för nån timma sedan, till Grand Stand Platinum section.
Turn 1 & 2
Fatta hur kul detta är - att äntligen kunnat prickat in Sepang, efter 2 tidigare bommar förra och förrförra året
Men nu är jag som ett barn på julafton!![]()
Hoppas det regnar monsunregn!![]()
![]()
Jag hoppa ni får sol, inte för fuktigt och tre grymma race med din favorit Rossi som Weltmeister!![]()
Det är väl bara att traska upp till de små Indonesierna (Malayer anm.) och presentera dig: "Hello fellas! I am the famous Dr.Bike!"
Vad kan gå fel?
räkna inte med nån nåd från min sida om Hayden underpresterar.![]()
Så!
2 st biljetter uthämtade för nån timma sedan, till Grand Stand Platinum section.
Turn 1 & 2
Fatta hur kul detta är - att äntligen kunnat prickat in Sepang, efter 2 tidigare bommar förra och förrförra året
Men nu är jag som ett barn på julafton!![]()
Nu ska du inte bli lissen, han kan ju lyckas.Exakt! Presterar man skit så ska man skit ha, det är det enda rktiga![]()
Rossi:
"It is more important to think of the championship than of the race."
Mytologin över Rossi som den ständigt ovilkorligt rejsande virotuosen om översta pall platsen i varje race (what ever) e inför Sepang nu avslöjad o förverkad..
Rossi har blivit mänsklig, eller !?
Med tanke på Skånes grunda genpool skulle jag ligga lite lågt med såna antydningarNi två... Det är inte så att era föräldrar är syskon, era Haydenfanatiker...![]()
![]()
![]()
Med Melandris kollaps förra året färskt i minnet tycker jag att Hayden presterat mer än godkänt i år. Avtryckt i början av 3 race så turen har väl inte varit på hans sida heller.Hayden har inte underpresterat i år utan motsvarat mina förväntningar.![]()
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka
Under 46:e Coca Cola 8-timm... |
|
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |