Undra vilka kommentarer som kommer nu från alla Kallio fans när Hayden körde ifrån honom...Undrar vilka kommentarer som kommer från alla Haydenfans om Espargaro kör ifrån honom.
Grattis Rossi! Den störste genom alla tider!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Undra vilka kommentarer som kommer nu från alla Kallio fans när Hayden körde ifrån honom...Undrar vilka kommentarer som kommer från alla Haydenfans om Espargaro kör ifrån honom.
Å vilken helg!!! Helt surrealistiskt att få se och komma nära alla hjältar, gå på helig mark och andas in atmosfären! Rossi gjorde det han skulle på ett mästerligt sätt, där han efter en usel start ändå kör för kung och fosterland utan fegkörning för att bara säkra titeln, och kommer sen (lite turligt tack vare Dovis fall) upp på pallen - så hatten av för honom och hans sista titel.
Stoner visade (återigen) överlägset tydligt, hur tabellen hade sett ut om han inte hade VAB:at sig själv under några tävlingar, så hatten av för honom oxå.
Pedrosa sket inte i byxorna idag när Rossi kom upp bakom, ovanligt, och kul.
JdL verkar inte vara någon regnkung och orkade inte hänga på Rossi alls på slutet, men han blir nog vass nästa år, vis av årets blamager.
250 racet var dock dagens klo från läktarplats.
Ayoama - vilken kille!![]()
Fråga inte mig, jag tillhör inte dem...Undra vilka kommentarer som kommer nu från alla Kallio fans när Hayden körde ifrån honom...
Grattis Rossi! Den störste genom alla tider!![]()
Det roliga var ju att han bet tillbaka ett par gånger under racet. Kanske har fått lite mer självförtroende nu på slutet.Fråga inte mig, jag tillhör inte dem...
Starkt gjort av Hayden, han blir femma endast 38,7 sekunder efter sin teamkollega! Ett klart fall framåt, ska bli spännade att se honom på Valencia.![]()
... Starkt gjort av Hayden, han blir femma endast 38,7 sekunder efter sin teamkollega! ...
Vadå starkt?
Åka 1+ sek långsammare per varv på likvärdig maskin?
Du får läsa in ironin i mitt inlägg.Vadå starkt?
Åka 1+ sek långsammare per varv på likvärdig maskin?
Du får läsa in ironin i mitt inlägg.
Vi får hoppas Hayden får upp farten med hjälp av bättre självförtroende till nästa år. Det tjänar MotoGP cirkusen på och det blir roligare att se tävlingarna.
Ytterrökaren på X-fuera himself var dock kul att se.
Hayden var sannerligen behållningen i dagens race
Hayden levererar oklanderligt ständigt dessa smått erotiska ytterrökare ..
![]()
<- det där är inte ironi-smileyn.
Ledsen #space# men det där var ett roligt inlägg.<- det där är inte ironi-smileyn.
Ledsen att jag jinxade din dag med ett monsunregn men det kunde du nog ta.Å vilken helg!!! Helt surrealistiskt att få se och komma nära alla hjältar, gå på helig mark och andas in atmosfären! Rossi gjorde det han skulle på ett mästerligt sätt, där han efter en usel start ändå kör för kung och fosterland utan fegkörning för att bara säkra titeln, och kommer sen (lite turligt tack vare Dovis fall) upp på pallen - så hatten av för honom och hans sista titel.
Stoner visade (återigen) överlägset tydligt, hur tabellen hade sett ut om han inte hade VAB:at sig själv under några tävlingar, så hatten av för honom oxå.
Pedrosa sket inte i byxorna idag när Rossi kom upp bakom, ovanligt, och kul.
JdL verkar inte vara någon regnkung och orkade inte hänga på Rossi alls på slutet, men han blir nog vass nästa år, vis av årets blamager.
250 racet var dock dagens klo från läktarplats.
Ayoama - vilken kille!![]()
Toseland has really lost it.![]()
(angående Toseland......)
Lost what?
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka
Under 46:e Coca Cola 8-timm... |