SH-tröjor 2023?

Vill du beställa en SH-tröja?

  • SJÄLVKLART!

    Votes: 42 53.8%
  • JAAAAAA

    Votes: 19 24.4%
  • VAD VÄNTAR DU PÅ?

    Votes: 6 7.7%
  • Tveksamt Ja

    Votes: 11 14.1%

  • Antal röstningar
    78

Dr J

hej
Gick med
15 Mar 2005
Ort
Svedala
Hoj
Inte japanskt
Jag kan! Om det är fler som vill kunna hämta sin tröja i Skåne, så kan jag ta med tröjor till Malmö, då kan man få hämta antingen hemma hos mig (Limhamn) eller Jägersro.
Det är jag med på. Tar gärna en tur vid tillfälle och hämtar tröja hos doolar.
 

doolar

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Jan 2009
Ort
Limhamn
Hoj
BMW R1200RS -16 (sporttraktorn)
Nu har jag fått min tröja - tack för uppmötet Swedie och tack igen för att du fixar! Tog bara 14 år för mig att få tummen loss och beställa en tröja. :)

@Dr J jag har skickat PM till dig, bara hör av dig när du vill hämta dina!

mvh doolar aka La Flama Blanca. "You're fuckin out, Sporthoj is fuckin in!" :)

38F05AB5-A610-4F62-8E3B-588BEE68BCE3_1_102_o.jpeg
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Drömhoj
Nu har jag fått min tröja - tack för uppmötet Swedie och tack igen för att du fixar! Tog bara 14 år för mig att få tummen loss och beställa en tröja. :)

@Dr J jag har skickat PM till dig, bara hör av dig när du vill hämta dina!

mvh doolar aka La Flama Blanca. "You're fuckin out, Sporthoj is fuckin in!" :)
Grymt! Tack själv. 60 mil hem tog slut på mig haha. Men grymt nice i Skåne och Lunds gamla område där var riktigt nice! Tack för tipset.

Vi kanske ses igen! :)
 

Old Badger

SportHojsentusiast
Gick med
12 Aug 2009
Ort
Utanför Sötälje
Hoj
Engelska sporthojar
Tack för tröjan, det var trevligt att träffas!:tummenupp
Trevlig att passera en kohage också. Kollade inte så noga men det var nog tjurkalvar gissar jag.

Har Mo Cool i kylaren men det kanske är samma lukt. Fyller man på över mininivån pissas överflödet ut. Charmigt, särskilt första gången innan kunskapen om att det är så. :hihi
 

användare-404

jag vet inte vart strypen sitter konstapel
Gick med
5 Oct 2022
Hoj
CBR600RR
det kanske går att göra större leveranser som en i stockholm en i göteborg on en i linköping osv? skulle gissa det finns nån mer än jag som åker på sviestad banan i detta foum.
 
Last edited:

doolar

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Jan 2009
Ort
Limhamn
Hoj
BMW R1200RS -16 (sporttraktorn)
Tack @Dr J för besöket idag - och vi kände ju igen varann från Knutstorp också :)

@Swedie tröjor är då alltså avlämnade! :)
 

Ryddarn

Gudomlig sporthojare
Gick med
26 Jul 2013
Ort
Växjö
Hoj
Honda CB900 -79
Fanken, jag är ju i Tjockhult idag på jobb! Skulle ju gjort upp om avhämtning :huvet
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Drömhoj
Nu är allt skickat! Ursäktar att saker tagit mycket längre tid än tänkt, men högen var stor och det tog lång tid att paketera och hålla på. Sedan renoverar huset, mycket jobb och allt annat. Ursäkter haha.. Men jag började även förra veckan skriva alla adresser på paketen för hand...., men kom på att jag måste ju ha spårning och kollinr för allting :död så bara göra om allt men som tur var hade PostNord online-funktion för att föranmäla frakt. Kunde sen skriva ut allting och blev en hel del tejpande. Men värt det för kollinr på allt.

Valde Ombud på alla, så det kommer bli avisering på det mobil eller epostadress som angivits, kanske båda. Vill ni ha kollinr redan nu, så PMa annars bör paketen vara framme imorgon, då jag hann med 13 avhämtning på lokala kontoret. :)

Hoppas alla blir nöjda med nostalgitröjorna :kär och hoppas se några på vägarna där ute. Såg ju @Dreggel förra året utanför Södertälje som gav inspirationen att göra ny tryckomgång. Blir glad av att se tröjorna där ute :)

:shrules
 

steffe

"Mannen som talar med whisky"
Gick med
11 Jul 2009
Ort
Sigtuna
Hoj
-86 Suzuki GSX-R 750, -91 1100R
Kanon, nu ska skärplottern och värmepressen få jobba lite grann för att förbättra plagget innan det används! :yoparty
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top