SH-tröjor 2023?

Vill du beställa en SH-tröja?

  • SJÄLVKLART!

    Votes: 42 53.8%
  • JAAAAAA

    Votes: 19 24.4%
  • VAD VÄNTAR DU PÅ?

    Votes: 6 7.7%
  • Tveksamt Ja

    Votes: 11 14.1%

  • Antal röstningar
    78

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Drömhoj
Nu är tröjorna tryckta och klara :) Åker till tryckeriet i eftermiddag och hämtar hem dom. Ska bli spännande och se resultat, lite nervös haha.

Kommer ta hem allting först, sortera och se hur jag bäst löser frakten.

Dom som vill komma förbi, skicka PM :) så ordnar vi det.
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Drömhoj
Hämtat tröjorna. Dom ser bra ut ? utöver en sak. En miss som gjorts förr och det är att dom tyvärr tryckt armtrycket på fel arm ?.... vänster arm.

jag kommer skicka ut tröjorna. För er som inte accepterar detta så får höra av er om vad ni vill ha tillbaka i pengar. Går inte trycka om tyvärr.

Annars är tröjorna riktigt nice kvalité ?

3 lådor blev det. Måste nu lösa paket / påsar hua! ? tror tyvärr jag inte hinner få ut dom innan helgen. Ni som vill komma förbi är välkomna ?
 

Micke O

"osynlige mannen"
Gick med
14 Jul 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Yamaha FZS1000S
Hämtat tröjorna. Dom ser bra ut ? utöver en sak. En miss som gjorts förr och det är att dom tyvärr tryckt armtrycket på fel arm ?.... vänster arm.

jag kommer skicka ut tröjorna. För er som inte accepterar detta så får höra av er om vad ni vill ha tillbaka i pengar. Går inte trycka om tyvärr.

Annars är tröjorna riktigt nice kvalité ?

3 lådor blev det. Måste nu lösa paket / påsar hua! ? tror tyvärr jag inte hinner få ut dom innan helgen. Ni som vill komma förbi är välkomna ?

Vänster arm är ju den sida mötande ser så det är väl rätt?
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Drömhoj
Ja lite smaksak kanske men enligt underlaget jag skickat till tryckeriet samt i tråden så ska den varit på höger sida.

Är det någon som mår dåligt av det, eller bara tycker det är fult, så får jag lösa en återbetalning. Alla får sina tröjor ändå såklart :)
 

Ryddarn

Gudomlig sporthojare
Gick med
26 Jul 2013
Ort
Växjö
Hoj
Honda CB900 -79
För min del kvittar det, men passa på att kräva avdrag på priset så du inte går back. Du har ju egentligen rätt till omtryck.
 

PerJohan

Sporthojsnörd
Gick med
28 Apr 2006
Ort
Smålandsskogen (i Värnamotrakten)
Hoj
Kawasaki Z500 -81 såld Honda VRF800 -98 såld Kawasaki Z750 -06
Jag håller med Ryddarn, deala till dig ett avdrag som du med gott samvete stoppar i egen ficka, trycket på vänsterarmen syns ju tydligt när man för en fuckyou-burnout!

:hojbusa:Rockbanan ?
 

doolar

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Jan 2009
Ort
Limhamn
Hoj
BMW R1200RS -16 (sporttraktorn)
Ja det här med att du går back Swedie, det sitter inte bra som sagt. Meddela gärna hur mycket per tröja - kanske via PM? Så kan var och en besluta om de vill göra rätt för sig. :) Jag vill gärna det, och det tror jag vi alla vill.

Jag förstår att det känns som väldigt dyra tröjor, och på sett och vis är de väl det. Men vad kostar en schysst hoodie idag? Från tex Patagonia eller NorthFace? Jo just det, mellan 800 - 1500 kr. En Klättermusen? 2000 kr. Och då får man inte någon slogan, annat än möjligtvis samma som alla andra får. THENORTHFACE...

Inget konstigt väl?
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Drömhoj
Lugnt med kostnaden, uppskattar att ni vore redo pynta mer men det är ändå företagspengar så svårt swisha o korrigera bokföringsunderlag haha.
Att några väljer att hämta personligen gör nog att det tippar över närmare breakeven ändå :tummenupp

Jag är bara glad få ut en ny batch med tröjor :)
 

MickeZX7R

Posör
Gick med
2 Jun 2015
Ort
Karlskrona
Hoj
CBR1000RR, 700 CL-X Sport, 500W Bafang
Lugnt med kostnaden, uppskattar att ni vore redo pynta mer men det är ändå företagspengar så svårt swisha o korrigera bokföringsunderlag haha.
Att några väljer att hämta personligen gör nog att det tippar över närmare breakeven ändå :tummenupp

Jag är bara glad få ut en ny batch med tröjor :)
- Tur att vi har en sån fixare som dig här på forumet :klappar
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Drömhoj
Första tröjan levererad till @p.grip kom på en fin gul Aprilia också! Påminde mig om att jag sa jag ska skaffa hoj i år, jag har ju garage :D

Tog en bild! Sjukt många tröjor, det är bara en 3e del på bild :shrules

Pär var dock en fegis som inte vågade ha sitt nick på tröjan ;) OBS tryckeriet sa det går lösa i efterhand om man vill få dit det.
 

Bifogat

  • 20230531_170545.jpg
    20230531_170545.jpg
    2.3 MB · Visningar: 57
  • 20230531_173311.jpg
    20230531_173311.jpg
    2.5 MB · Visningar: 58

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Ort
Bromma
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6
Aha, jag kör ju aldrig om så det tänkte jag inte på :)

Aja, då får väl folk ta på sig den bak och fram då...
Perfekt egentligen för oss med redigt skogshuggarskägg att ha luvtröja bakåfram. Skäggpåse!
 

MickeZX7R

Posör
Gick med
2 Jun 2015
Ort
Karlskrona
Hoj
CBR1000RR, 700 CL-X Sport, 500W Bafang
Trycket ser ut att sitta lite lågt på ryggen, så det gäller att dra upp axlarna.
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Drömhoj
Trycket ser ut att sitta lite lågt på ryggen, så det gäller att dra upp axlarna.
Tror dom använt samma tryckform som för luvtröjor. På dom kan tryck och allt behöva vara lite längre ner, men jag tycker det ser OK ut ändå. Hade han haft nick, så hade du nog inte tänkt på det. Nicket hade ju kommit "högre upp".
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Drömhoj
Btw, jag ska till Lund imorgon fredag. Är det någon som beställt som kan tänka sig hämta sin tröja på Lund tågcentral vid 14.15, så kan jag ta med en knippe dit :)
 

PerJohan

Sporthojsnörd
Gick med
28 Apr 2006
Ort
Smålandsskogen (i Värnamotrakten)
Hoj
Kawasaki Z500 -81 såld Honda VRF800 -98 såld Kawasaki Z750 -06
Lugnt med kostnaden, uppskattar att ni vore redo pynta mer men det är ändå företagspengar så svårt swisha o korrigera bokföringsunderlag haha.
Att några väljer att hämta personligen gör nog att det tippar över närmare breakeven ändå :tummenupp

Jag är bara glad få ut en ny batch med tröjor :)
Hade det inte varit 40 mil till Sthlm had ejag hämtat min med. Eller fel av mig, hade jag inte haft en fru och barn som förväntar sig att jag är hemma lite emellanåt hade jag gladeligen kört de 40 milen och hämtat tröjan. För något säger mig att det inte skulle falla i god jord att meddela att hon får skjtsa tillt räningar OCH laga maten för jag ska bara sticka och hämta en tröja i Sthlm efter jobbet. ;) Även om äventyret lockar. :hoppa
 
  • Gilla
Reaktioner: JPT

doolar

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Jan 2009
Ort
Limhamn
Hoj
BMW R1200RS -16 (sporttraktorn)
Btw, jag ska till Lund imorgon fredag. Är det någon som beställt som kan tänka sig hämta sin tröja på Lund tågcentral vid 14.15, så kan jag ta med en knippe dit :)
Jag kan! Om det är fler som vill kunna hämta sin tröja i Skåne, så kan jag ta med tröjor till Malmö, då kan man få hämta antingen hemma hos mig (Limhamn) eller Jägersro.
 
Nyheter
Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

Top