SH-tröjor 2023?

Vill du beställa en SH-tröja?

  • SJÄLVKLART!

    Votes: 42 53.8%
  • JAAAAAA

    Votes: 19 24.4%
  • VAD VÄNTAR DU PÅ?

    Votes: 6 7.7%
  • Tveksamt Ja

    Votes: 11 14.1%

  • Antal röstningar
    78

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Drömhoj
Ser bra ut. Öppnar upp för fantasin.

Gissar att det trollades bort i excel. Är däremot lite förvånad hur det slinker förbi både El Suedi och tryckeriet.
View attachment 485414
jag kanske fatta fel, men skulle man inte få mer än en rad? blir lite konstigt utan resterande text liksom.
Blev ju lite roligt nästan haha men ... fan. Även du, skicka åter är du snäll så fixar jag sista raden :( ledsen! Tryckeriet kan lägga till sista raden.

Det är Excel-exporten som klippt radbrytningen. Jag borde helt klart granskat och sett detta.
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Drömhoj
Hämtad, öppnad och tyvärr saknar jag en rad av sloganen på ryggen. Skulle vara
"One down
Five up"
Men fick bara
"One down" ?? Fick ingen logga på armen heller men minns inte om jag valde bort den eller ej.. Hittar ingen beställningsbekräftelse i mailen där jag kan se vad jag beställt.. Ärmen är inte hela världen, men "one down" låter mer morbidt än jag tänkt mig vara.. ?
Skicka tillbaka är du snäll så fixar jag, ... även ett nummer för dina utlägg för det här. :näsblod
 

driverinblack

Turbo är roligt men dyrt
Gick med
2 Jun 2005
Ort
sundsvall
Hoj
MOTO-GUZZI V100
Ja, det verkar vara den där Excel-exporten som strular. Radbrytningarna kom inte med :( att jag missade detta är så klumpigt.

Jag kan fixa det här, bara skicka tillbaka tröjan till mig. Meddela mig sen nummer att Swish på för ditt utlägg så löser jag det.

Ursäktar!

För alla andra med missar, bara skriva här eller skicka PM så löser vi det mesta :)
Det behövs inte swedie. Jag är nöjd ändå ?. Om det blir en ny beställning av tröjor så köper jag gärna en till. Gillar ditt engagemang ?.
 

SwePace

Den enda lätta dagen är gårdagen.
Gick med
10 Jun 2008
Ort
Segeltorp
Hoj
KTM 690 smc-r -20
Min radbrytning kom med. Hade väl tur? ?
 

Bifogat

  • 16868503172243135136294045372264.jpg
    16868503172243135136294045372264.jpg
    555.2 KB · Visningar: 19

RN

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Aug 2015
Ort
Stockholm
Hoj
Honda VFR 800 2006
Inget problem alls på min sida men en fråga till er som kör med tröja över stället, vilka storlekar har ni? Jag köpte XL i tisha och sweatshirt och de är ju inte hysteriskt stora. Senaste XL-sweatshirten jag köpte sitter lite ledigt, denna är klart tightare (och precis inte för fkort i ärmarna). Får nästan känsla att jag hade behövt XXXL för att få den över ett ställ.
 

SwePace

Den enda lätta dagen är gårdagen.
Gick med
10 Jun 2008
Ort
Segeltorp
Hoj
KTM 690 smc-r -20
Inget problem alls på min sida men en fråga till er som kör med tröja över stället, vilka storlekar har ni? Jag köpte XL i tisha och sweatshirt och de är ju inte hysteriskt stora. Senaste XL-sweatshirten jag köpte sitter lite ledigt, denna är klart tightare (och precis inte för fkort i ärmarna). Får nästan känsla att jag hade behövt XXXL för att få den över ett ställ.
Medium. Satt kalas över min Knox Urban-jacka i samma storlek. Tröja med dragkedja är det för övrigt.
 

PerJohan

Sporthojsnörd
Gick med
28 Apr 2006
Ort
Smålandsskogen (i Värnamotrakten)
Hoj
Kawasaki Z500 -81 såld Honda VRF800 -98 såld Kawasaki Z750 -06
Skicka tillbaka är du snäll så fixar jag, ... även ett nummer för dina utlägg för det här. :näsblod
Jag skickar tillbaka den nästa vecka, men nåt swishnummer får du inte, jag står för extrakostnaderna, som tack för att du hjälper mig fixa kompletteringen. Jag står gärna för frakten åt båda hållen. :)

Retur till adressen som (väl?) stod på adresslappen då?

Ingen här klandrar dig iaf Swedie, glädjen att du fixar tröjor överskiner lätt det här lilla misstaget. :)
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Drömhoj
Jag skickar tillbaka den nästa vecka, men nåt swishnummer får du inte, jag står för extrakostnaderna, som tack för att du hjälper mig fixa kompletteringen. Jag står gärna för frakten åt båda hållen. :)

Retur till adressen som (väl?) stod på adresslappen då?

Ingen här klandrar dig iaf Swedie, glädjen att du fixar tröjor överskiner lätt det här lilla misstaget. :)

Ja bara och skicka till samma adress där. Borde funka :) Och tack. Jag ska kontakta tryckeriet och reservera tid med dom, så kanske dom kan ta alla tröjor på en gång. Så skicka så snart du kan är du snäll :) snart semestertider och sånt.
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Drömhoj
Hämtade ut min tröja idag, den var fin.
Nästa gång ska jag inte beställa barnstorlek ?
Inget problem alls på min sida men en fråga till er som kör med tröja över stället, vilka storlekar har ni? Jag köpte XL i tisha och sweatshirt och de är ju inte hysteriskt stora. Senaste XL-sweatshirten jag köpte sitter lite ledigt, denna är klart tightare (och precis inte för fkort i ärmarna). Får nästan känsla att jag hade behövt XXXL för att få den över ett ställ.
Alltid svårt med storlekar :( jag antar då vi kan säga att dom är små i storlekarna.

Vid nästa beställning om det inte kändes bra, så hör av er så ordnar jag rabatt till er!
 

PerJohan

Sporthojsnörd
Gick med
28 Apr 2006
Ort
Smålandsskogen (i Värnamotrakten)
Hoj
Kawasaki Z500 -81 såld Honda VRF800 -98 såld Kawasaki Z750 -06
Ja bara och skicka till samma adress där. Borde funka :) Och tack. Jag ska kontakta tryckeriet och reservera tid med dom, så kanske dom kan ta alla tröjor på en gång. Så skicka så snart du kan är du snäll :) snart semestertider och sånt.
Plockar ihop det i helgen och skickar på måndag. Hade jag hunnit idag hade jag skickat, men "tyvärr" ska jag direkt från jobbet mot Gbg och Metallica idag. Typiskt. ;)
 

Comeback

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 Jul 2010
Ort
Göteborg
Hoj
Suzuki SV650S -00 såld TriumphSprintRS-01 såld Suzuki GSX1300R -08
Hämtade ut min tröja idag, den var fin.
Nästa gång ska jag inte beställa barnstorlek ?
Jag var orolig för samma sak så jag kollade måttet som är viktigt för mig, midjemåttet.
Midjemåttet som fanns med på storleksguiden. Och såg till att
2 ggr Midjemåttet i storlekguiden = ~ Mitt magmått mätt med måttband runt om magen.
För lägger man tex en T-shirt på ett bord och mäter så får man ju ett "platt mått"
och 2 ggr det platta måttet ska ju räcka runt min mage.

Det har skett en våldsam krympinflation på storlekar.
Inte bara på vad man köper i affärerna där tex Biltema numera säljer Glykol i kg men av någon lustig anledning fortfarande säljer Motorolja i Liter. Utnyttjar densiteten maximalt ?
Mina stålhätteskor som jag fick när jag jobbade på Posten 1993 storlek 42 passade fortfarande när jag provade dom sist, i skor köper jag numera storlek 45.
 

Goxx

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2008
Ort
Bromma
Hoj
MT-09 2020
Alltid svårt med storlekar :( jag antar då vi kan säga att dom är små i storlekarna.

Vid nästa beställning om det inte kändes bra, så hör av er så ordnar jag rabatt till er!
Det är helt i sin ordning, behövs ingen rabatt.
Jag kan ha den utanpå min knoxjacka istället för min vår/höstajacka som det var tänkt.
Kroppar växer (och behöver större jackor o tröjor) och planer ändras.
Allt e bra :)
 

L. Mäkinen

Gudomlig sporthojare
Gick med
20 Jul 2016
Ort
Örsundsbro
Hoj
Yamaha MT09 -21, Honda CBR1000F - 87, avverkat: olika
Några X till hade varit bra att växa i. 3XL är tight så jag får hålla ner på Marabouintaget.
20230616_154012.jpg
 

Ryddarn

Gudomlig sporthojare
Gick med
26 Jul 2013
Ort
Växjö
Hoj
Honda CB900 -79
Så najs! Nu behöver den bara patineras med en blandning av olja flugor och bärs
 
Nyheter
Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Top