benkar
Krokvägar svänger mer..
Helt utanför den den vanliga "SH-pub-Tokholm-Pub-sista helg-innan-lön-almanackan"...
....
Precis som förra året så tycker jag att vi SH-are som inte har något bättre för oss på hjuldagen, när eventuella familjer osv är avklarat, ni på besök i stan, vi som överlevt julafton osv, tar och syns/träffas/dricker några öl!
Enklast ta "stamhaket" Tivoli, inga bord/soffor bokade, men ramla in på Tivoli framåt 20-tiden låter väl OK? Förra året fanns det soffplatser då, men riktigt trångt senare på kvällen.
Tivoli ligger på Hornsgatan, hemsida med karta HÄR!
Edit:/ Lagt till en liten SH-Tokholm-Hjuldagsfest-Affisch..
/B
Och "som vanligt" en lista..
Jag dyker nog upp på Tivoli på Hjuldagen:
1. benkar
2.
3.
osv
Precis som förra året så tycker jag att vi SH-are som inte har något bättre för oss på hjuldagen, när eventuella familjer osv är avklarat, ni på besök i stan, vi som överlevt julafton osv, tar och syns/träffas/dricker några öl!
Enklast ta "stamhaket" Tivoli, inga bord/soffor bokade, men ramla in på Tivoli framåt 20-tiden låter väl OK? Förra året fanns det soffplatser då, men riktigt trångt senare på kvällen.
Tivoli ligger på Hornsgatan, hemsida med karta HÄR!
Edit:/ Lagt till en liten SH-Tokholm-Hjuldagsfest-Affisch..
/B
Och "som vanligt" en lista..
Jag dyker nog upp på Tivoli på Hjuldagen:
1. benkar
2.
3.
osv
Bifogat
Last edited:

)
och där var dom superdryga med att släppa in folk under 23 år, vilket däremot fungerar hyfsat bra på Tivolit helg innan lön om folk kommer tidigt, en liten eloge till till Tivolidörrsluskarna är det värt!