SH-Tokholm Hjulfestsamling på Tivoli Juldagen 25 dec 2004..!

Ghost

B.C.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Norrort
Hoj
Husa 501 -02, SD R -10
Kakan skrev:
:va Frågan är ju hur Vågen och TwinSucker mår i dag för dom hamnade i ett fin stadium efter en andra flaska Teuqila :lol :banana

Själv tyckte jag att det var dags att dra sig hemåt när den andra flaskan bars fram... :lol
Jag hade iaf trevligt (som vanligt) igår. Kul att det dök upp lite nya ansikten också. :banana
 

D-one

....
Gick med
8 Aug 2003
Ort
Sthlm/Viksjö
Hoj
finns
Tack alla för igår, Det var riktigt kul :banana

Hur vissa fick i er 8 tequila förstår jag inte.

Twinsucker: :4skrika Man får inte hälla tequila innanför linnet. Det blir kladdigt. :fatta! Jag sa att jag INTE var med på Bodyshots *S* ( Det vara ju Yashas jobb ;) )
 

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
D-one skrev:
Tack alla för igår, Det var riktigt kul :banana

Hur vissa fick i er 8 tequila förstår jag inte.

Twinsucker: :4skrika Man får inte hälla tequila innanför linnet. Det blir kladdigt. :fatta! Jag sa att jag INTE var med på Bodyshots *S* ( Det vara ju Yashas jobb ;) )
MUAHAHAHAHAHAAAA!!! :rofl Tequilarejs!!! :tummenupp Och jag "fick" inte vara med...
Fast jag har hört att det gick låååååångsamt att få ner den där första flaskan. :7peta Ryktet säger dock att ni tog igen det på upploppet...

Vad gäller bodyshots... ja, vad säger man?!? :va

HUR MÅR NI IDAG POJKAR?!? TwinSucker! Vågen! Fnutten! :fatta! :huvet


Danny.. kom du till jobbet?!?
 

MikkE

Guest
Shit Pomfritt!! Fnutten, Vågen och Sucker sitter och har trevligt, nyktra. Jag går iväg en sväng till baren och snackar med johan och DanTheMan71 (hey, kul att träffas) ett tag, kommer tillbaka till borden. Jaha. då har Fnutten tydligen varit så packad att han inte får komma in igen :Bugar :) Vågen ser ut som..... ja, som många andra gånger, likaså Sucker. Haha, HEEEEELT otroligt! haha :fyllisar

Jaja, ni som gick innan tolv har ju verkligen inte rutin på det här, vi var ett gäng på 5 6 pers kvar till kl 0230 :yoparty

Kul att många kom! Trevligt
 

Webspy

.....
Gick med
4 Feb 2004
Ort
Täby
Hoj
Polisbil
Fnutten skrev:
Tack för mörkläggningsgardinen! :huvet

Tack alla andra som tog hand om mitt dyngfulla lekamen. Kikka berättar att jag har kvar kameran så eventuellt kommer det bilder lite senare.

/Hr. PruttFull

Inte då... du var väl nykter
 

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Ort
På söder.
Hoj
Nepp nope inte just nu.
D-one skrev:
Tack alla för igår, Det var riktigt kul :banana

Hur vissa fick i er 8 tequila förstår jag inte.

Twinsucker: :4skrika Man får inte hälla tequila innanför linnet. Det blir kladdigt. :fatta! Jag sa att jag INTE var med på Bodyshots *S* ( Det vara ju Yashas jobb ;) )

:7peta men du ska själja ju när TwinSucker är så snäll och häller ner massa i din mun :lol och inte sätta tungan för :tungan Då blir man kladdig på felställe :lol :fyllisar
 

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Ort
På söder.
Hoj
Nepp nope inte just nu.
Yasha skrev:
MUAHAHAHAHAHAAAA!!! :rofl Tequilarejs!!! :tummenupp Och jag "fick" inte vara med...
Fast jag har hört att det gick låååååångsamt att få ner den där första flaskan. :7peta Ryktet säger dock att ni tog igen det på upploppet...

Vad gäller bodyshots... ja, vad säger man?!? :va

HUR MÅR NI IDAG POJKAR?!? TwinSucker! Vågen! Fnutten! :fatta! :huvet


Danny.. kom du till jobbet?!?


:7peta det gick ju lika sakta på andra flaskan med tills de var hälften kvar då började lilla jag att mana på dom :lol jisses vilken fart dom fick då.... :rolleyes:
 

TwinSucker

Hammare, spik å tång vad är nu på gång..
Gick med
1 Sep 2004
Ort
I det Trånga Sundet...
Hoj
En som fixas...
Jag vill inte va med idag...går tillbaka till soffan...
Det blev minst sagt ganska nattsvart nångång runt halva andra flaskan Tequila :huvet Ordet lagom fick en helt ny deffenition igår :tungan

//Mr. Minns inte
 

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Ort
På söder.
Hoj
Nepp nope inte just nu.
TwinSucker skrev:
Jag vill inte va med idag...går tillbaka till soffan...
Det blev minst sagt ganska nattsvart nångång runt halva andra flaskan Tequila :huvet Ordet lagom fick en helt ny deffenition igår :tungan

//Mr. Minns inte


:) :hihi :lol :rofl :tungan :tungan :banana
 

Kikka

Innehavare av B-kort!!!
Gick med
29 Apr 2004
Ort
Bålsta
Hoj
Sambons SV650 ;)
Kakan skrev:
:) ja du hade lite gungfly i knäna när du väll pallrade dej hem....kul att du hade kameran kvar i alla fall...tror de var hmmm väldigt många andra som sprang runt med den i alla fall :)

Mina bilder kommer senare.... :banana

"Lite gungfly"... ÅRETS UNDERDRIFT!! :3freak
Den söte lille ängeln var inte sååå lätt att få med sig hem :gnissla Ingen taxi ville ha honom som passagerare, undrar varför :rolleyes:
Vilken tur att han har världens underbaraste flickvän som tar hand om honom :whip :D
Hoppas ni alla hade en fortsatt trevlig kväll iaf, en annan fick ju avbryta lite abrupt ;)

/Kikka, Hr PruttFulls vårdare
 

Drakkvinnan

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2004
Ort
Skokloster
Hoj
Kawasaki Er6 -08
Kikka skrev:
"Lite gungfly"... ÅRETS UNDERDRIFT!! :3freak
Den söte lille ängeln var inte sååå lätt att få med sig hem :gnissla Ingen taxi ville ha honom som passagerare, undrar varför :rolleyes:
Vilken tur att han har världens underbaraste flickvän som tar hand om honom :whip :D
Hoppas ni alla hade en fortsatt trevlig kväll iaf, en annan fick ju avbryta lite abrupt ;)

/Kikka, Hr PruttFulls vårdare

Kikka: du skulle ringt Gubbrejsarn, han kan ju inte neka att köra hem en klubbkompis :rolleyes:

Kvällen blev ju som ramsan Tio små negerpojkar... en efter en försvann in i snöyran utanför :fyllisar
 

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Ort
På söder.
Hoj
Nepp nope inte just nu.
Kikka skrev:
"Lite gungfly"... ÅRETS UNDERDRIFT!! :3freak
Den söte lille ängeln var inte sååå lätt att få med sig hem :gnissla Ingen taxi ville ha honom som passagerare, undrar varför :rolleyes:
Vilken tur att han har världens underbaraste flickvän som tar hand om honom :whip :D
Hoppas ni alla hade en fortsatt trevlig kväll iaf, en annan fick ju avbryta lite abrupt ;)

/Kikka, Hr PruttFulls vårdare


:lol ja men han var så sött så när han vinglade ut och sen såg så förvånad ut när han inte kom in igen :)
:va villa inte nån ta med honom i sin lilla taxibil hmmmm då blir de långt å gå :lol
 

vågen

Sporthojsnörd
Gick med
7 Apr 2004
Ort
Bromma
Hoj
GSXR 600 RR 04, Cannondale SuperV Raven 900 SX, Canon EOS 1D Mark III och några L objektiv osv.
ööööhhhh... god morgon... har lite bråttom nu (är på jobbet) men får väl avlägga en liten rapport senare. ojojoj!
 

benkar

Krokvägar svänger mer..
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm, Årsta
Hoj
Hojlös men hade en VTR1000F -99 Orange...
vågen skrev:
ööööhhhh... god morgon... har lite bråttom nu (är på jobbet) men får väl avlägga en liten rapport senare. ojojoj!

Hur går det, har alla SH-hjuldagsfirare återhämtat sig nu?

Tur att det är lugna och ofarliga händelser som tex nyårsfirande, innan det är dags för nästa SH-pub... :)

/B
 
Last edited:

Fnutten

Född med glid
Gick med
27 May 2003
Ort
Grundämnet?
Hoj
SVulstig
benkar skrev:
Jo, och förkyld är man dessutom.... :död

/B
Inget som inte lite tequila hjälper mot! :hihi

För att alla ska känna tillförlit inför 2005 kan jag meddela att jag kommer ta det lugnare på alla SH-pubar framöver. Se det som någon form av nyårslöfte.
Gott Nytt År!
 

charmis

Vem kan säga nej.....?
Gick med
8 Jul 2004
Ort
Stockholm
Hoj
NX650, KLX300R, DRZ400E
Fnutten skrev:
Inget som inte lite tequila hjälper mot! :hihi

För att alla ska känna tillförlit inför 2005 kan jag meddela att jag kommer ta det lugnare på alla SH-pubar framöver. Se det som någon form av nyårslöfte.
Gott Nytt År!

Jag ska se till att han iaf håller sig lugn ikväll/inatt :fyllisar
 
Nyheter
Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

Top