SH-pub (med gäster från the pink ladies)

Tja!
Jag hänger gärna med och käkar lite om plats finns.

[FONT=Verdana, Arial, Helvetica]1. Shadow
2. Liquid_Shadow
3. Money
4. Åsa
5. Doktorn kan komma
6. Snake Eyes
7. unclesam
8. Lindman
9. apider
10.
[/FONT]

Last edited:
Dunder kommer och busar lite, men avsäger mej käk, då jag e hopplös med tider :D
Kommer droppa in senare och hänga i baren och snacka skit :fyllisar

Dunder kommer och busar lite, men avsäger mej käk, då jag e hopplös med tider :D
Kommer droppa in senare och hänga i baren och snacka skit :fyllisar

ok då hamnar du på den andra listan!

tråkigt att du inte ska komma och käka med oss, men erkänn, det är för att du inte har råd!:hihi

Juste! det glömde jag:D oroa dig inte Dunderhelljus! money och åsa pröjsar ju!:hihi

Du som bor hemma borde ha tonvis med pengar, eller just d. Du har en pimpdaddy. ;)

Låter skoj så jag kommer :) :tummenupp

Hoppar käket dock tror jag...

@Shadow
Jag räknar kallt med att du bjuder igen mig på tequila och sambucca den här gången :7peta :D

Låter skoj så jag kommer :) :tummenupp

Hoppar käket dock tror jag...

@Shadow
Jag räknar kallt med att du bjuder igen mig på tequila och sambucca den här gången :7peta :D

ålrajt! du hamnar på andra listan då!:D

juste.. det där ja... iofs var det ju bara sambucca om jag inte minns fel.. men.. hehehehehe....

:glömdet

Du som bor hemma borde ha tonvis med pengar, eller just d. Du har en pimpdaddy. ;)

apap! när det gäller utekvällar är ju liquid min sugardady.. inte pimpdady:tungan Men att jag är snygg som få och kan tänka mig ge sex till kvinnor för mat och alkohol är dock sant! men det är på eget initiativ:D:arsele

Last edited:
ålrajt! du hamnar på andra listan då!:D

juste.. det där ja... iofs var det ju bara sambucca om jag inte minns fel.. men.. hehehehehe....

:glömdet

Du minns fel :mattias

Jag kommer tydligt ihåg hela kvällen, inkl taxiresan hem i 30 km/h. Blev helt tokig på chaffisen ifall han körde fortare eftersom jag tyckte det krängde så jävligt i bilen då :död

Du minns fel :mattias

Jag kommer tydligt ihåg hela kvällen, inkl taxiresan hem i 30 km/h. Blev helt tokig på chaffisen ifall han körde fortare eftersom jag tyckte det krängde så jävligt i bilen då :död

är du säker att d va bilen som krängde o inte ditt huvud? :D

Jag tar och hakar på troligast käkar jag också. Men har sjukt mycket kundevent så jag får komfirmera det måndag samma vecka.

//Dafe

Jag tar och hakar på troligast käkar jag också. Men har sjukt mycket kundevent så jag får komfirmera det måndag samma vecka.

//Dafe

ok, men om du skulle ha ett kundevent och inte skulle komma på middagen, skulle du komma efter och dricka då i alla fall?

Sån är tanken, men jag såg i min kalender att det funkar till 95% chans så jag kommer och käkar. Sen bor jag en bit bort + så brukar jag inte vara ute till 3 ryckte så ofta så 8 blir fint. (Man blir lite mesig när man har man har småbarn)

//Dafe

Sån är tanken, men jag såg i min kalender att det funkar till 95% chans så jag kommer och käkar. Sen bor jag en bit bort + så brukar jag inte vara ute till 3 ryckte så ofta så 8 blir fint. (Man blir lite mesig när man har man har småbarn)

//Dafe

Vi förstår Dafe, men så är det ibland och kul att du är en bra förälder iaf^^

Men nu åker du upp på listan för plats vid bordet så länge!:D

Nyheter
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...