SH-pub (med gäster från the pink ladies)

Tja!
Jag hänger gärna med och käkar lite om plats finns.

[FONT=Verdana, Arial, Helvetica]1. Shadow
2. Liquid_Shadow
3. Money
4. Åsa
5. Doktorn kan komma
6. Snake Eyes
7. unclesam
8. Lindman
9. apider
10.
[/FONT]

Last edited:
Dunder kommer och busar lite, men avsäger mej käk, då jag e hopplös med tider :D
Kommer droppa in senare och hänga i baren och snacka skit :fyllisar

Dunder kommer och busar lite, men avsäger mej käk, då jag e hopplös med tider :D
Kommer droppa in senare och hänga i baren och snacka skit :fyllisar

ok då hamnar du på den andra listan!

tråkigt att du inte ska komma och käka med oss, men erkänn, det är för att du inte har råd!:hihi

Juste! det glömde jag:D oroa dig inte Dunderhelljus! money och åsa pröjsar ju!:hihi

Du som bor hemma borde ha tonvis med pengar, eller just d. Du har en pimpdaddy. ;)

Låter skoj så jag kommer :) :tummenupp

Hoppar käket dock tror jag...

@Shadow
Jag räknar kallt med att du bjuder igen mig på tequila och sambucca den här gången :7peta :D

Låter skoj så jag kommer :) :tummenupp

Hoppar käket dock tror jag...

@Shadow
Jag räknar kallt med att du bjuder igen mig på tequila och sambucca den här gången :7peta :D

ålrajt! du hamnar på andra listan då!:D

juste.. det där ja... iofs var det ju bara sambucca om jag inte minns fel.. men.. hehehehehe....

:glömdet

Du som bor hemma borde ha tonvis med pengar, eller just d. Du har en pimpdaddy. ;)

apap! när det gäller utekvällar är ju liquid min sugardady.. inte pimpdady:tungan Men att jag är snygg som få och kan tänka mig ge sex till kvinnor för mat och alkohol är dock sant! men det är på eget initiativ:D:arsele

Last edited:
ålrajt! du hamnar på andra listan då!:D

juste.. det där ja... iofs var det ju bara sambucca om jag inte minns fel.. men.. hehehehehe....

:glömdet

Du minns fel :mattias

Jag kommer tydligt ihåg hela kvällen, inkl taxiresan hem i 30 km/h. Blev helt tokig på chaffisen ifall han körde fortare eftersom jag tyckte det krängde så jävligt i bilen då :död

Du minns fel :mattias

Jag kommer tydligt ihåg hela kvällen, inkl taxiresan hem i 30 km/h. Blev helt tokig på chaffisen ifall han körde fortare eftersom jag tyckte det krängde så jävligt i bilen då :död

är du säker att d va bilen som krängde o inte ditt huvud? :D

Jag tar och hakar på troligast käkar jag också. Men har sjukt mycket kundevent så jag får komfirmera det måndag samma vecka.

//Dafe

Jag tar och hakar på troligast käkar jag också. Men har sjukt mycket kundevent så jag får komfirmera det måndag samma vecka.

//Dafe

ok, men om du skulle ha ett kundevent och inte skulle komma på middagen, skulle du komma efter och dricka då i alla fall?

Sån är tanken, men jag såg i min kalender att det funkar till 95% chans så jag kommer och käkar. Sen bor jag en bit bort + så brukar jag inte vara ute till 3 ryckte så ofta så 8 blir fint. (Man blir lite mesig när man har man har småbarn)

//Dafe

Sån är tanken, men jag såg i min kalender att det funkar till 95% chans så jag kommer och käkar. Sen bor jag en bit bort + så brukar jag inte vara ute till 3 ryckte så ofta så 8 blir fint. (Man blir lite mesig när man har man har småbarn)

//Dafe

Vi förstår Dafe, men så är det ibland och kul att du är en bra förälder iaf^^

Men nu åker du upp på listan för plats vid bordet så länge!:D

Nyheter
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard