SH-pub (med gäster från the pink ladies)

Dafe

Gudomlig sporthojare
Gick med
10 Feb 2007
Ort
Kungsängen
Hoj
KTM 690 Duke -10
Det har visat sig med åren att jag inte tål starksprit av någon konstig anledning blir jag alltid full? Nu har jag i stort sett provat på varenda sort med samma resultat det måste vara en svår allergi.

//Dafe
 

schizophrana

Guest
man måste väl förbeställa käk när man är fler än 10?
 

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Ort
STHLM
Hoj
2007 Honda CBR600RR
man måste väl förbeställa käk när man är fler än 10?

är du säker? om det är så får jag ringa och höra vad de har för alternativ på maträtter, annars får vi boka två bord;)

shadow får fixa grupp-rabatt också! annars äre bara å säga att det kmr ett gäng outlaw bikers! :banana

Precis! vi är ju polare med ghostrider till och med!:mad:

:rofl
 

schizophrana

Guest
är du säker? om det är så får jag ringa och höra vad de har för alternativ på maträtter, annars får vi boka två bord;)

:rofl


yes, vi ska dit ikväll ett gäng och dom sa i tele att om man är fler än 10 måste man förboka sin mat ifrån menyn, annars är risken ganska stor att alla får sin mat på olika tider :) bara ett tips ifrån coachen, det finns väl inget värre än när man är hungrig som ett djur och någon annan får sitt käk en halvtimme innan och man sitter och förgås i det tysta och tankarna börjar vandra iväg på att käka upp tandpetarna.
 

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Ort
STHLM
Hoj
2007 Honda CBR600RR
yes, vi ska dit ikväll ett gäng och dom sa i tele att om man är fler än 10 måste man förboka sin mat ifrån menyn, annars är risken ganska stor att alla får sin mat på olika tider :) bara ett tips ifrån coachen, det finns väl inget värre än när man är hungrig som ett djur och någon annan får sitt käk en halvtimme innan och man sitter och förgås i det tysta och tankarna börjar vandra iväg på att käka upp tandpetarna.

ok men då får jag ringa och fråga vad som står på den menyn och så får kag återkomma om det här så folk kan välja här. Jag kirarar den biffen:)

Vaddå andra listan??
Menar du barnbordet nu lr?! :arsele

Jag kan köpa ut åt dej iom att du inte har åldern inne :D:D



:krama

Så länge du betalar får du kalla det "köpa ut" eller vad du än vill:krama
 

JGA

Trött...
Gick med
7 Jul 2009
Ort
Västerås
Hoj
CBR Lax -08
Detta låter trevligt. Vet dock inte om jag vågar skriva upp mig på att äta då jag har minne som en guldfisk och är dålig på att kolla av SH på vintern. Men skriv upp mig på sena listan att komma och dricka senare. Det brukar jag alltid klara av! :)
 

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Ort
STHLM
Hoj
2007 Honda CBR600RR
Detta låter trevligt. Vet dock inte om jag vågar skriva upp mig på att äta då jag har minne som en guldfisk och är dålig på att kolla av SH på vintern. Men skriv upp mig på sena listan att komma och dricka senare. Det brukar jag alltid klara av! :)

haha ok ok, jag gör så!:tummenupp men om du ångrar dig så är det bara hojta till så flyttar jag upp dig!:)
 

dunderhonung

Vill ha en duke nu!!
Gick med
27 Sep 2007
Ort
stockholm
Hoj
CBR 600 *såld*
Varför finns det två listor?

Jag kan givetvis förstå att det finns en lista för dem som ska äta, men om man bara ska komma senare och supa i baren så förstår jag inte riktigt vitsen att bli uppskriven på en lista?
Är jag jobbig nu?
Japp! :D
 

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Ort
STHLM
Hoj
2007 Honda CBR600RR
Varför finns det två listor?

Jag kan givetvis förstå att det finns en lista för dem som ska äta, men om man bara ska komma senare och supa i baren så förstår jag inte riktigt vitsen att bli uppskriven på en lista?
Är jag jobbig nu?
Japp! :D

för att:

1. läs några meddelanden tillbaka vad jag skrev.

2. En till anledning är att folk kan se hur många vi blir och på så sätt kan fler känna sig manade att komma.


Till din fråga:
Det är du rätt ofta:kiss
 

dunderhonung

Vill ha en duke nu!!
Gick med
27 Sep 2007
Ort
stockholm
Hoj
CBR 600 *såld*
Men va e alla brudarna?? Kommer det inte fler än så här? :(
Tycker det är lite dålig fart i denna tråd alltså Shadow...

Vi kanske ska byta arrangör så att det är fler som blir sugna att joina :arsele
:D
 

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Ort
STHLM
Hoj
2007 Honda CBR600RR
Men va e alla brudarna?? Kommer det inte fler än så här? :(
Tycker det är lite dålig fart i denna tråd alltså Shadow...

Vi kanske ska byta arrangör så att det är fler som blir sugna att joina :arsele
:D

Det är en sh-pub och jag trodde du visste att 90% av sporthoj.com består av killar? men det kan ju vara svårt ett märka kanske:rolleyes:

jag ska göra vad jag kan! men om ni vill ha fler :tuttar får ni också hjälpa till lite:tummenupp Ragga med tjejkompisarna för fan!
 

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Ort
Malmö
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Meh d får väl komma annat folk än bara SH-folk? Tyvärr så har jag lite svårt att ragga med mig brudar då jag inte känner så många chicks i sthlm så ni får sköta den biten. :tummenupp

Sen blir det nog Jejo som hänger med ist för Åsa. ;)
 

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Ort
STHLM
Hoj
2007 Honda CBR600RR
Meh d får väl komma annat folk än bara SH-folk? Tyvärr så har jag lite svårt att ragga med mig brudar då jag inte känner så många chicks i sthlm så ni får sköta den biten. :tummenupp

Sen blir det nog Jejo som hänger med ist för Åsa. ;)


Ja då det får man göra:) men ska man ta med andra får det faktiskt helst vara tjejer då vi redan är ett överskott på killar^^

Ok då byter jag ut henne på listan:)

Jag drog faktiskt runt lite gb inlägg till lite snälla sh-tjejer jag kunde komma på, ska spåna vidare på vilka mer man kan fråga:tungan

93,714108334626726680117957473227% är killar, för att vara exakt. Resten är män fångade i kvinnokroppar.

Det skålar vi för!:fyllisar
 
Last edited:

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Ort
Malmö
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Jejo kan inte. Så d blir förmodligen bara jag, om jag inte hittar någon annan tjej att släpa med mig. :va
 
Nyheter
Boka provkörning under Start2Ride nu

Under helgen arrangerar mot...

Dags för 2024 års Start2Ride

Kommande helg arrangerar mo...

Härlig uppslutning på kortegen i Sydnärke!

Den traditionsenliga mc-kor...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Circuit de Barcelona-Catalunya storsatsar

Gran Premi de Catalunya Mot...

Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Top