Sh-pub Kväll 6/10-07

Men den 27 okt som du säger är kalas. Då har jag årsmöte med hondjävlarna å då kan jag nog få med mej några av dem på pubkväll.
Hela grejen med SH-pubarna har ju varit att INTE lägga dem på en lönehelg så att vi har lite space och lite förhandlingsläge där vi väljer att vara. Det blir ju lite folk och vi vill gärna både hitta varandra och kanske få lite förmåner, vilket är lättare om det inte är så mycket folk som det är en lönehelg.

Mig kvittar det i princip, men för att underlätta även för de som eventuellt inte har "rätta" åldern inne är det också bättre med helg före lön! Och ja, jag vet att Kakan tog beslutet helgen efter lönehelg för att folk skulle ha pengar, men nu ventilerar jag MIN åsikt. :)

Jag tycker den 27/10 är en dum helg, men å andra sidan är vintern lång och jag hinner dricka många margaritas och köra flera tequilatåg. :D

Jag tycker den 27/10 är en dum helg, men å andra sidan är vintern lång och jag hinner dricka många margaritas och köra flera tequilatåg. :D

Menar du att du tänkt att komma då??
Vet du stumpan, det är ju en bra helg, för då kan vi rulla vidare från Diana bara :)

Dumt är det att tex ta det den 9-11 nov, för då är det ju SMC årsmöte i Sundsvall.

Sluta nu tjejer, o håll er till schemat istället.. :mad:

Tyst nu Icko & låt partyproffsen ordna det här :rolleyes:
Kakan hade ändå tänkt att ändra schemat, så då är det öppet för förslag.

edit: det har tidigare slutat med att ingen kom, för ingen hade pengar. Då är en ändring bättre.

Last edited:
Hela grejen med SH-pubarna har ju varit att INTE lägga dem på en lönehelg så att vi har lite space och lite förhandlingsläge där vi väljer att vara. Det blir ju lite folk och vi vill gärna både hitta varandra och kanske få lite förmåner, vilket är lättare om det inte är så mycket folk som det är en lönehelg.

Mig kvittar det i princip, men för att underlätta även för de som eventuellt inte har "rätta" åldern inne är det också bättre med helg före lön! Och ja, jag vet att Kakan tog beslutet helgen efter lönehelg för att folk skulle ha pengar, men nu ventilerar jag MIN åsikt. :)

Well spoken :tummenupp
Lönehelg stannar jag f-n hellre hemma å broderar :brinnerup

Menar du att du tänkt att komma då??
Vet du stumpan, det är ju en bra helg, för då kan vi rulla vidare från Diana bara :)
Nope, jag går inte ut och trängs mer än nödvändigt och det där med att samlas en lönehelg är inte bara dumt, det är korkat i mitt tycke.

Att folk inte har pengar helgen före lön har knappast varit något problem förut, som jag tycker det verkar har det varit ett generationsskifte eller liknande på SH-pubarna. Jag är själv inte lika road längre, jag som var på de flesta för bara ett par vintrar sedan... :rolleyes:

Det där kommer alltid att gå i vågor, det kostar inga pengar att arrangera, så vad spelar det för roll om vissa är mindre välbesökta? Lönehelg går iaf bort för min del.

Tyst nu Icko & låt partyproffsen ordna det här :rolleyes:
Kakan hade ändå tänkt att ändra schemat, så då är det öppet för förslag..

Partyproffsen??:va
Du va ju inte där o Milla va radiostyrd.. :näsblod :D

Kakan hade ändå tänkt att ändra schemat, så då är det öppet för förslag.

.

Då tycker jag att Kakan lägger upp en tråd om saken, med en poll där folk kan rösta!! :tummenupp

Last edited:
Nope, jag går inte ut och trängs mer än nödvändigt och det där med att samlas en lönehelg är inte bara dumt, det är korkat i mitt tycke.

Att folk inte har pengar helgen före lön har knappast varit något problem förut, som jag tycker det verkar har det varit ett generationsskifte eller liknande på SH-pubarna. Jag är själv inte lika road längre, jag som var på de flesta för bara ett par vintrar sedan... :rolleyes:

Det där kommer alltid att gå i vågor, det kostar inga pengar att arrangera, så vad spelar det för roll om vissa är mindre välbesökta? Lönehelg går iaf bort för min del.

Yasha, det skulle ju bara vara den här gången det vart en såkallad lönehelg, just för att det är helgdag helgen efter..
Jag tycker att det vart bättre med första helgen efter lön än helgen före lön, och när Kakan kollade det förra året så var det det alternativet som folk tyckte var bäst då iaf..
Är man inte jätteintresserad av att komma så kvittar det väl när det är, eller? :tungan
Jag vill gå, men jobbar den 3/11 och 4/11 så därför ville jag bara kolla om det var så att fler tyckte det var ett bra förslag att ta den 27/10 istället.
Är det bara jag och Ullis som tycker det får vi väl vara utan SH-pub dårå..:gnissla

Partyproffsen??:va
Du va ju inte där o Milla va radiostyrd.. :näsblod :D

icko....:tuttar ...

Tyst nu! :pannkyss

:tungan

Last edited:
Strypgrepp??:va
Faen va du har halsen långt ner.. :D :näsblod

:mad: Du kan uppenbarligen strypas med annat än händerna (typ armen), medan händerna är nån annanstans :näsblod :gnissla

Jag vet inte om jag har lust att åka dessa 100 mil varje månad, kanske lika bra att jag flyttar upp till er istället :näsblod.

Gör så :nicka O om du ändå ska upp kan du ta med dig en blade där nerifrån :tummenupp Har sett en jag vill ha :kär

Ojoj, ser man på! En räkodlare som inser att han bor på Sveriges baksida o längtar hem!! :näsblod :D

Eller så trivdes jag så bra bland patrasket där uppe att det gjorde att mitt ego fick sig en liten skjuss och en värmande känsla av välmående omsvepte mig.

Självklart vill jag ha mer av detta ;).

Gör så :nicka O om du ändå ska upp kan du ta med dig en blade där nerifrån :tummenupp Har sett en jag vill ha :kär

Man kan inte alltid få det man vill ha men jag ska göra mitt bästa för att tillfredsställa damen :tummenupp.

Last edited:
Jo, jag vet. Retas ba.
Hade en bra anledning o skippa lädret, se Millas gb:gnissla

Ahhh...den ursäkten känner jag igen. Finns mer än en anledning till att jag köpte gore-tex byxa i år :rolleyes:

jag skulle kanske inte slutat med rökat

edit: ska tjoa till Kakan att hon får styra upp det här nu. Jag VILL GÅ nästa gång, oavsett det är mycket folk eller inte. Å får jag inte det så blir jag ledsen :(

Last edited:
edit: ska tjoa till Kakan att hon får styra upp det här nu. Jag VILL GÅ nästa gång, oavsett det är mycket folk eller inte. Å får jag inte det så blir jag ledsen :(

Vi får väl ha en alternativ SH-pub du och jag annars den 27/10 då! :yoparty :D

ja det är ju den där hemgjorda spriten man dricker...
ser sämre o sämre för varje helg va är felet :va :arsele :yoparty

:D hembränt som är dåligt kolat leder till bilndhet ;)
Men sen var de mycke nya människor där så jag kände inte igen alla, :va men av nån anledning så kände folk igen mej :D

Kör vi den 27/10 nästa gång eller? Känns dumt att köra en "stor"-helg som allahelgona den 3/11 väl, eller? Mest för att jag jobbar då..men även för att folk kanske är bokade på annat håll.

:gnissla Briner de i knutarna eller får jag vara hemma så jag hinner lägga upp sakerna :va

Har ni festat nu igen fyllisar ;)

Tack för en kul kväll!

Ett speciellt tack till Jannica och gänget också :)

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT