Sh-pub Kväll 6/10-07

För de som tvekar kan jag väl bekräfta att jag gjortmin sista sh-pub... :D ses i vår!

I helvet heller! Nästa gång kommer bli ännu roligare. Då ska vi listiga av öl tjuvlåna Kakans och Leos kamera och proppa hela minneskortet fullt med obscena ansiktslösa kroppsbilder på halva SH inne på herrtoan och sedan återplantera kamerorna och girigt plira från vårt hörn av baren inväntandes deras reaktioner vid synandet kvällens kort. :hihi

Där satt den!!! 1000:e inlägget till MEJ…yehhhh

Vad vann jag?!! Va va va??

:D En öl från alla i tråden ;) :tuttar

I helvet heller! Nästa gång kommer bli ännu roligare. Då ska vi listiga av öl tjuvlåna Kakans och Leos kamera och proppa hela minneskortet fullt med obscena ansiktslösa kroppsbilder på halva SH inne på herrtoan och sedan återplantera kamerorna och girigt plira från vårt hörn av baren inväntandes deras reaktioner vid synandet kvällens kort. :hihi

:D Min kamera får ni inte av mej i första taget :tungan

Last edited:
De är photoshoppade... :mad:

För de som tvekar kan jag väl bekräfta att jag gjortmin sista sh-pub... :D ses i vår!

Ha, det ska vi nog ta ur dig redan till nästa tillfälle. Din linslusaktiga sida kommer inte att kunna mostå ett sådant tillfälle till exponering:D

Inte så att jag hade tråkigt, snarare skitskoj :)

Ha, det ska vi nog ta ur dig redan till nästa tillfälle. Din linslusaktiga sida kommer inte att kunna mostå ett sådant tillfälle till exponering:D

Inte så att jag slängde mig framför kameran men... Eller det är ingen idé att förklara för någon som inte är bildmaterial ;)

Last edited:
Inte så att jag hade tråkigt, snarare skitskoj :)

Inte så att jag slängde mig framför kameran men... Eller det är ingen idé att förklara för någon som inte är bildmaterial ;)

Ja det roligaste var när du smygollade objektivet på Kakans kamera. Man ser så tydligt hur bilderna i andra halvlek har fått en sån där tvättmedelsreklamsuddig oskärpa :hihi :tummenupp

Mercy is for the weak! :hihi

Vart ca 80 bilder när jag sorterat ut de överexponerade och de där jag börjar undra vad min assistent gjorde egentligen. Har inte kollat riktigt på alla bilder, men vet att det är mer än en gång som vi missat totalt. Alla missar skyller vi självklart på min assistent :rofl

Här är i alla fall länkarna till albumen:

Del 1:
http://www.facebook.com/album.php?aid=9500&l=5c7c9&id=582197646

Del 2:
http://www.facebook.com/album.php?aid=9501&l=f041c&id=582197646

MVH
/Leo

Är det jag som är assistenten? :va

Jag har svart bälte i posering..visade till å med upp det på förfesten. Tack Wirre för det:tungan
Tyckte mig minnas att jag poserade rätt mkt under små timmarna och nu kom ju bevisen ikapp mig :gnissla

:nicka oja de kan man lugnt säga :D Men de är kul att en poserar och sen gnäller i alla fall :pannkyss :D

Last edited:
hade jag vart nykter hade jag sprungit från kameran, så denna kvällen var det ngn annan än mitt vanliga jag som bestämde:huvet

Har du också ett alter ego:va Vad heter hon??

Jörgen har ju sin Jürgen som dyker upp i takt med att alkonivån stiger i kroppen. :D

Har du också ett alter ego:va Vad heter hon??

Jörgen har ju sin Jürgen som dyker upp i takt med att alkonivån stiger i kroppen. :D
Måste vara så, än så länge är namnet okänt men en vacker dag kommer det säkert fram. jo tack Jürgen träffade man i lördags..
Jörgen, fick du kortet utav Jürgen?

:tummenupp Då vet jag hur jag ska få dej å vara Posör vid nästa pub då ;)
:gnissla :fyllisar :3freak :zpy :ätapiller

Last edited:
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey