Ullis
Ny medlem
Nej,inte den 27:e..då kan inte jag. kan vi inte ta helgen efter allahelgona då? löningshelger på krogen är inge vidare heller...![]()
Men hörru blixten, pollen fröken...pollen!!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nej,inte den 27:e..då kan inte jag. kan vi inte ta helgen efter allahelgona då? löningshelger på krogen är inge vidare heller...![]()
För de som tvekar kan jag väl bekräfta att jag gjortmin sista sh-pub...ses i vår!
Där satt den!!! 1000:e inlägget till MEJ…yehhhh
Vad vann jag?!! Va va va??
I helvet heller! Nästa gång kommer bli ännu roligare. Då ska vi listiga av öl tjuvlåna Kakans och Leos kamera och proppa hela minneskortet fullt med obscena ansiktslösa kroppsbilder på halva SH inne på herrtoan och sedan återplantera kamerorna och girigt plira från vårt hörn av baren inväntandes deras reaktioner vid synandet kvällens kort.![]()
De är photoshoppade...
För de som tvekar kan jag väl bekräfta att jag gjortmin sista sh-pub...ses i vår!
JAAAAAA....eller nej, då dör jag
![]()
I helvet heller! Nästa gång kommer bli ännu roligare. Då ska vi listiga av öl tjuvlåna Kakans och Leos kamera och proppa hela minneskortet fullt med obscena ansiktslösa kroppsbilder på halva SH inne på herrtoan och sedan återplantera kamerorna och girigt plira från vårt hörn av baren inväntandes deras reaktioner vid synandet kvällens kort.![]()
Ha, det ska vi nog ta ur dig redan till nästa tillfälle. Din linslusaktiga sida kommer inte att kunna mostå ett sådant tillfälle till exponering![]()
Jag har svart bälte i posering..visade till å med upp det på förfesten. Tack Wirre för detLady din himla POSÖR![]()
![]()
![]()
Inte så att jag hade tråkigt, snarare skitskoj
Inte så att jag slängde mig framför kameran men... Eller det är ingen idé att förklara för någon som inte är bildmaterial![]()
Men hörru blixten, pollen fröken...pollen!!![]()
Mercy is for the weak!![]()
Vart ca 80 bilder när jag sorterat ut de överexponerade och de där jag börjar undra vad min assistent gjorde egentligen. Har inte kollat riktigt på alla bilder, men vet att det är mer än en gång som vi missat totalt. Alla missar skyller vi självklart på min assistent![]()
Här är i alla fall länkarna till albumen:
Del 1:
http://www.facebook.com/album.php?aid=9500&l=5c7c9&id=582197646
Del 2:
http://www.facebook.com/album.php?aid=9501&l=f041c&id=582197646
MVH
/Leo
Jag har svart bälte i posering..visade till å med upp det på förfesten. Tack Wirre för det![]()
Tyckte mig minnas att jag poserade rätt mkt under små timmarna och nu kom ju bevisen ikapp mig![]()
Ja det roligaste var när du smygollade objektivet på Kakans kamera. Man ser så tydligt hur bilderna i andra halvlek har fått en sån där tvättmedelsreklamsuddig oskärpa![]()
![]()
Är det jag som är assistenten?![]()
hade jag vart nykter hade jag sprungit från kameran, så denna kvällen var det ngn annan än mitt vanliga jag som bestämdeoja de kan man lugnt säga
Men de är kul att en poserar och sen gnäller i alla fall
![]()
![]()
Kanske just pga att man inte får nå luftOch dessutom var i sånt chocktillstånd att jag inte ens hann reagera
![]()
hade jag vart nykter hade jag sprungit från kameran, så denna kvällen var det ngn annan än mitt vanliga jag som bestämde![]()
hade jag vart nykter hade jag sprungit från kameran, så denna kvällen var det ngn annan än mitt vanliga jag som bestämde![]()
Måste vara så, än så länge är namnet okänt men en vacker dag kommer det säkert fram. jo tack Jürgen träffade man i lördags..Har du också ett alter egoVad heter hon??
Jörgen har ju sin Jürgen som dyker upp i takt med att alkonivån stiger i kroppen.![]()
Då vet jag hur jag ska få dej å vara Posör vid nästa pub då
![]()
Om jag inte tar helt fel på person så finns det bildbevis på både det ena och det andra greppet...![]()
![]()
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden