klubblös grundare
Bannad
nä nu var du nog lite blind
de var nog närmare 60 personer där.
ja det är ju den där hemgjorda spriten man dricker...
ser sämre o sämre för varje helg va är felet

Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
nä nu var du nog lite blind
de var nog närmare 60 personer där.

Förnekar allt tills motsatsen e bevisad!!![]()
Attans att jag missade, men så där är de när SMC lägger sina prylar samma kvällNästa gång hakar vi på båda två
![]()

Tack själv! Båtturen hade ju inte ens blivit halvkul utan er alla
(Och stort tack för hjälpen idag!)
/J

bogesund e ute f.n- kom ner till bulten i ställe så racar vi lite
När är nästa träff, då ska ja gasa satan innan
Hurrudu där![]()
Du är en jävel på strypgrepp, inget snack om den saken![]()

Kör vi den 27/10 nästa gång eller? Känns dumt att köra en "stor"-helg som allahelgona den 3/11 väl, eller? Mest för att jag jobbar då..men även för att folk kanske är bokade på annat håll.

Som dom hjärndöa spöken vi e så passar väl den helgen ganska bra!?![]()

Shit happens....seriöst.
Vem var världmästare på Bogesund föresten ? hörde lite pipande om det...![]()
Var det Icko som blev utmanad...av vem?
Skall kolla Ickos luftryck...sen jällar får ni...![]()
Vetifan hur jag blev inblandad i de där!??![]()
Får man använda däckvärmare??![]()
Fan, bilden va ju betydligt mycket sämre än vad jag kunde minnas!
Du kan få låna mina *kompis*

Kör vi den 27/10 nästa gång eller? Känns dumt att köra en "stor"-helg som allahelgona den 3/11 väl, eller? Mest för att jag jobbar då..men även för att folk kanske är bokade på annat håll.
Jag vet inte om jag har lust att åka dessa 100 mil varje månad, kanske lika bra att jag flyttar upp till er istället.

Jag vet inte om jag har lust att åka dessa 100 mil varje månad, kanske lika bra att jag flyttar upp till er istället.
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |