Sh-pub Kväll 6/10-07

Förnekar allt tills motsatsen e bevisad!!:tummenupp

Fan, bilden va ju betydligt mycket sämre än vad jag kunde minnas!

Attans att jag missade, men så där är de när SMC lägger sina prylar samma kväll :( Nästa gång hakar vi på båda två :tummenupp

Ja det hoppas jag att ni gör! :)

Efter att ha kollat igenom tråden, så inser jag ju att jag surrade med betydligt fler än jag trodde. Inser även att det var ännu fler jag missade. :fyllisar

Last edited:
Vem var världmästare på Bogesund föresten ? hörde lite pipande om det...:D
Var det Icko som blev utmanad...av vem?

Skall kolla Ickos luftryck...sen jällar får ni...:tuttar

Last edited:
Kör vi den 27/10 nästa gång eller? Känns dumt att köra en "stor"-helg som allahelgona den 3/11 väl, eller? Mest för att jag jobbar då..men även för att folk kanske är bokade på annat håll.

Kör vi den 27/10 nästa gång eller? Känns dumt att köra en "stor"-helg som allahelgona den 3/11 väl, eller? Mest för att jag jobbar då..men även för att folk kanske är bokade på annat håll.

Som dom hjärndöa spöken vi e så passar väl den helgen ganska bra!? :näsblod

Du är klok som en människa du Milla :)

Jag pratade med Kakan om just detta, å Allhelgona är inte bra då många är borta på annat (själv är jag på Gotland i geggan).

Men den 27 okt som du säger är kalas. Då har jag årsmöte med hondjävlarna å då kan jag nog få med mej några av dem på pubkväll.

Jag röstar för den 27 oktober :tummenupp

Jag vet inte om jag har lust att åka dessa 100 mil varje månad, kanske lika bra att jag flyttar upp till er istället :näsblod.

*/ ?>
Back