Sh-pub Kväll 6/10-07

Sådär, nu börjar balansen i kroppen åter infinna sig. Måste tacka för ett fantastiskt förkalas på båten:yoparty Det hade alla inslag man förväntas sig av en sådan tillställning:D
Tack själv! Gästerna gör festen. Och jag är helnöjd med mina!
Eller rättare sagt, säger jag ngt annat så släpper ni bilderna :hihi

Minns särsklit när vi klippte en sån där "Tupper Wear" båt (plastbåt) på innern i en jävla fart.:)

Å andra sidan blev vi ju ompaddlade av en kajak:gnissla :D

Poly-Ester tror jag den hette :hihi

Jamen jag höll ju på att varmköra gjutjärnet när den där kajkaran tog i så han sprack. Men varmkörning vet ju inte ni japsåkare vad det är! :fakta

hahaha det roligaste var ju när ni rammade bojjen :D :rofl Andreas höll ju på att ramla överbord för att han garavade så mycket :hihi

hahaha det roligaste var ju när ni rammade bojjen :D :rofl Andreas höll ju på att ramla överbord för att han garavade så mycket :hihi

Äh, lillchippen från norrtan höll på ramla överbord hela tiden för att han var så jävla tankad:fakta :hihi

ja vad säger man... jag är ju väluppfostrad så jag vet hur man presenterar sig själv..:hej
lucky you, jag vaknade hemma med kattjäveln som vanligt... så jag hade gärna bytt med dig..:gnissla

Vill du byta mig mot katten eller menar du att du hade velat ta min plats jämte Mattias ;).

Faan, sist igen..
Pansarvagnen kan de där me efterfest: Ge mig en Grooggg.... :trött

Käft påre jäfla mysplågare!!:mad:

Jag är ju efterfest-kungen, hade ni bara styrt upp en grogg illa kvickt hade jag aldrig däckat, amatörer!!![/QUOTE]

Nästa gång kan du väl slänga in beställningen innan snarkningarna :rolleyes:

Tack för en superduperpangfenomealiskt rolig kväll ! :yoparty

Massor av roliga människor, några nya o många "gamla" !! :)

Kaaaaaaaaaaaakan....MÅSTE du vara överallt med din kaaaaaaaaaaaaaamera ??:mad:

Flåt Pucken....det VAR inte meningen !!! Lovar............:pannkyss

När e nästa gång ????????:D

Du kan ju tänka dig hur lätt det är att styra när man ständigt måste gå ned till DrBike som sitter i maskinrummet med en öl och bombarderar rorgängaren med tändkulefrågor. Jag tycker att det roligaste var din femtimmars hicka! :hihi :krama

Av diverse sms från folk VET jag att det var kul :D
Är ni välkomna tbx, trots isbitskrig???

Du är en otroligt ödmjuk människa Jörgen. Så hur var det med Jürgen igår då? Han var med på några hörn iaf har jag läst. :D
Tack!

Jo han dök upp efter 12-rycket. Så då tog jag mittt pick och pack och drog. Jag fattar inte att vakterna släpper in såna personer. :dummer

Käft påre jäfla mysplågare!!:mad:

Jag är ju efterfest-kungen, hade ni bara styrt upp en grogg illa kvickt hade jag aldrig däckat, amatörer!!!

Nästa gång kan du väl slänga in beställningen innan snarkningarna :rolleyes:[/QUOTE]

Kvinna! Det ska serveras grogg automatiskt så fort man tagit av sig skorna i hallen, har inte Tompa lärt dig någonting????!!!

:rolleyes: Klart jag måste annars blir de inte några blider alls ;)

haha ja jisses pucken fick du en bulla?? Jag var mysko blöt över allt :D

Nästa gång kan du väl slänga in beställningen innan snarkningarna :rolleyes:

Kvinna! Det ska serveras grogg automatiskt så fort man tagit av sig skorna i hallen, har inte Tompa lärt dig någonting????!!![/QUOTE]
Tydligen inte tillräckligt, kanske kan gå kurs hos dig?:gnissla

:rolleyes: Klart jag måste annars blir de inte några blider alls ;)

haha ja jisses pucken fick du en bulla?? Jag var mysko blöt över allt :D

Har retirerat till soffan för att omgrupera mina trupper.
Så fort dom har hämtat sig är det dax för ett nytt krig !:kulspruta

Har retirerat till soffan för att omgrupera mina trupper.
Så fort dom har hämtat sig är det dax för ett nytt krig !:kulspruta

:rolleyes: Stackars prillan. Och mej jag kommer bli blöt igen :D
Fast då ger jag igen bara så du vet :tungan :tuttar

folk borde inte orka skriva på forumet efter en SH pub :P

tidigast imorron borde de vara :P

Medelar bara förortskexet :tuttar, att målsman finns på plats från 19 :D :öl

Då var vi nån heeeelt annanstans... Kände mig lite övergiven, men Jörgen tog stabilt på sig rollen som målsman för både mig och Cyrén :tummenupp

Såvitt jag kommer ihåg så hälsade vi på varann osså:yoparty :)

Fyfaaaan vad jag är bakfull:mad: Må detta lidande snart ta slut:näsblod

:hihi

(Nu ska jag läsa ikapp resten av tråden :tungan Bilder kommer väl också upp så småningom..)

Nej jag tror inte det. Dom jag kramade och skakade hand med kan jag räkna på två händer och två fötter typ. Dels var det hela Stunt o Streetgänget - både arrangörer och funkisar som vi åt middag med innan.

Träffade Kakan, en flicka jag tror var Cultress som var med Kakan, Larzzon, pucken, Kjelle, Eskilsson, Campar, Valrog + dam, Jimmy från mcklubben och så kramades jag med mina snygga tjejkompisar, Nikita, Combatgirl o Josephine.

tror det var dom. Mindre nöjd över att jag inte träffade på massa andra jag ville träffa på.

Yes yes det var jag det. :D
Vart lite för lite hälsande från mig rent allmänt. Måste vara bättre på det nästa gång. Då har tröjan kommit oxå. Hihi.

Kul att prata med lite folk som man inte träffat på innan o oxå med folk man träffat på innan. :D

Tack alla för en kul kväll. Blev inte så sen kväll för mig då mitt älskade bihang (o för kvällen chaufför) hade tråkigt o matchen på tv slutade. *asg*
Nästa gång följer han inte med har han sagt så då jäklar festar jag hela natten o dagen därpå. Haha.

Nyheter
A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla