Sh-pub Kväll 6/10-07

Ett gäng ordentligt förkrökade damer
Sjörullade mansomytckare - CHECK
Wiskeyindränkta slickstreemade lädre/plastförpackade män
Dunkdrickandes fjunisar - CHECK
Dialektfilters behövande bondsöner
Pryda Juniorsnärtor från förorten - CHECK

Jag är ju king som passar in under flera kategorier :D

-@

Norrtan tillhör inte förorten bubben, det är fortfarande landet :fakta
Dessutom kallas det tydligen finska pinnar :hihi

Bifogat

• jens.jpg
    jens.jpg
    80.8 KB · Visningar: 36
Vaddå?! Blir det småkex också?! grymt!

Såklart!! :yoparty Om vi (läs £m£li£, Cyrén och d1ce kommer in vill säga :näsblod )

Lixom krondiken inte är det optimala stället att lägga sitt första knäskrap, darling :fakta ;)

-@

Äsch.. Diken skrapas det inget i, där voltas det ;) Skrapade faktiskt på asfalten.. Knogskrap, har du testat det? :näsblod
Fakk, jaja, jag har iaf skrapade puckar :D:huvet

Last edited:
Såklart!! :yoparty Om vi (läs £m£li£, Cyrén och d1ce kommer in vill säga :näsblod )

JAg har för fanken åldern inne... men jag har lovat av ren sympati att gå med Cyren till ett kött-hak om han inte kommer in :D

Fakk, jaja, jag har iaf skrapade puckar :D:huvet

Ibland kan priset för 5minuter i ljuset och lite "fäjm" tyckas något högt ;)

:rofl :rofl :rofl syre för h-e...garvar...aajj

Du chippen, jag har en badanka som inte varit upp på SH än :hördu

Då har du problem :fakta :D

-@

Last edited:
Jahmen se till att göra det då och ta med några extra ut i fall att... Annars blire ju bara Jag och Jürgen:gnissla

Noterar med glädje din stavning där.
Till vardags är han ju Jörgen, en lugn och beskedlig man i sina bästa år. Efter en halvliter kan man få träffa hans tyska tvillingbrorsa JÜRGEN och då gäller det fan att passa sig :yoparty

Snällt av Fille att stå bredvid med en päronsmaskis ifall kapten mosskägg skulle sätta i halsen :pannkyss näsblod

WTF??? :mad:
Jag vet var du bor, jag är distriktsmästare i ollning......nu kan du dra dina egna slutsatser :crash

Last edited:
Snällt av Fille att stå bredvid med en päronsmaskis ifall kapten mosskägg skulle sätta i halsen :pannkyss Och kaffet står uppdukat till desserten dessutom :tummenupp

Det vankas krig i think :näsblod

WTF, var kom jag in bilden:va Hare brunnit för dig eller ska vi beställa tid hos optiker?:confused: :D

Noterar med glädje din stavning där.
Till vardags är han ju Jörgen, en lugn och beskedlig man i sina bästa år. Efter en halvliter kan man få träffa hans tyska tvillingbrorsa JÜRGEN och då gäller det fan att passa sig :yoparty

Jepp! Jürgen som vänder upp & ner på folk, oavsett deras storlek, masserar tuttar & pratar med she-ljud :D

JAg har för fanken åldern inne... men jag har lovat av ren sympati att gå med Cyren till ett kött-hak om han inte kommer in :D

Va f*n, det har du inte lovat mej :mad: :(

Ibland kan priset för 5minuter i ljuset och lite "fäjm" tyckas något högt ;)
-@

Jag är nog beredd att hålla med dig :crash Men jag fick iaf åka helikopter :yoparty (hmm, eller :4skrika :glömdet )

WTF??? :mad:
Jag vet var du bor, jag är distriktsmästare i ollning......nu kan du dra dina egna slutsatser :crash

Jag vet var du bor också.. Och jag är rätt hyfsad på att kvadda hojar :brynad :fakta

Last edited:
Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...